szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében.

A Magyarországon egyedülálló kutatás segítségével a cégek most megtudhatják, mennyire vonzóak a számukra fontos célcsoportok körében, mit gondol róluk az Y generáció, mennyire hatékonyak márka-építési erőfeszítéseik.

A részleteket olvassa el a Jobline Magazinban.

Itt a Google újdonsága, ami átveszi az irányítást a böngészője felett, aztán megcsinál mindent, amit kell

Itt a Google újdonsága, ami átveszi az irányítást a böngészője felett, aztán megcsinál mindent, amit kell

Majomherpesz hozhat áttörést a rák elleni küzdelemben

Majomherpesz hozhat áttörést a rák elleni küzdelemben

A sokat bírált ombudsmant, Kozma Ákost jelöli a Fidesz alkotmánybírónak

A sokat bírált ombudsmant, Kozma Ákost jelöli a Fidesz alkotmánybírónak

Lebegő nyércek és mennybe jutó kullancsok: ez van, ha jogászok elemzik a száj- és körömfájásjárvány kezelését

Lebegő nyércek és mennybe jutó kullancsok: ez van, ha jogászok elemzik a száj- és körömfájásjárvány kezelését