szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében.

A Magyarországon egyedülálló kutatás segítségével a cégek most megtudhatják, mennyire vonzóak a számukra fontos célcsoportok körében, mit gondol róluk az Y generáció, mennyire hatékonyak márka-építési erőfeszítéseik.

A részleteket olvassa el a Jobline Magazinban.

Mostantól nem lesz olyan egyszerű megközelíteni a római Trevi kutat

Mostantól nem lesz olyan egyszerű megközelíteni a római Trevi kutat

A brit hadsereg új, rádióhullámmal működő energiafegyvere lövésenként 50 forintért szedi le az ellenséges drónokat

A brit hadsereg új, rádióhullámmal működő energiafegyvere lövésenként 50 forintért szedi le az ellenséges drónokat

Magyar túrázók rekedtek a szlovén Alpokban

Magyar túrázók rekedtek a szlovén Alpokban

Demján Sándor álmodott egy várost a Westend mellé, most örököseinek kell dönteniük arról, megvalósul-e

Demján Sándor álmodott egy várost a Westend mellé, most örököseinek kell dönteniük arról, megvalósul-e