szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2013. február 1-jétől Harangozó Ferenc tölti be a Chello Central Europe marketingvezetői pozícióját.

A szakember feladata lesz a cég teljes régiójára, 9 ország 21 tematikus csatornájára kiterjedő B2C marketing stratégia alakítása és működtetése, összehangolva a cégen belüli szervezeteknek a csatornamárkák alakítását befolyásoló tevékenységeit. Kiemelt szerepe lesz továbbá a média-együttműködések hatékonyabbá tételében, mind a hazai piacon, mind a külföldi országok esetében.
Észak-Korea bővíti az üzemet, ahol az Ukrajna ellen használt rakétákat gyártják az oroszoknak

Észak-Korea bővíti az üzemet, ahol az Ukrajna ellen használt rakétákat gyártják az oroszoknak

Keddtől már nem lehet magyar igazolványt adni egy sor országban beadott Covid-oltásról

Keddtől már nem lehet magyar igazolványt adni egy sor országban beadott Covid-oltásról

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

Napfény és vitalitás: miért fontos a D-vitamin?

Új, 22 milliárd forint értékű magángéppel bővülhetett a NER luxusrepülő-parkja

Új, 22 milliárd forint értékű magángéppel bővülhetett a NER luxusrepülő-parkja