szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

300-400 munkahely szűnne meg a médiapiacon, ha a kormány a reklámadó bevezetése mellett dönt – nyilatkozta a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke, Kovács Tibor a Tényeknek.

Ennyi ember elbocsátása egyébként már a költségvetésre is hatással lenne: évente 1,3 milliárd forintos kiesést okozna a dolgozók bére után meg nem fizetett adó. A kormány szerdán dönt arról, hogy kivetik-e a reklámadót.

A reklámadóról bővebben ide kattintva olvashat, míg a teljes riportot itt nézheti meg.

Budapestre jön az izraeli miniszterelnök, nem fogják elfogni

Budapestre jön az izraeli miniszterelnök, nem fogják elfogni

Őrizetbe került Rodrigo Duterte volt Fülöp-szigeteki elnök

Őrizetbe került Rodrigo Duterte volt Fülöp-szigeteki elnök

A szakma szerint az árrésstop a ma ismert kiskereskedelem végét jelentheti

A szakma szerint az árrésstop a ma ismert kiskereskedelem végét jelentheti

Az NGM alá került a frissen alapított állami légügyi tanácsadó cég, de Pintér is kapott egy finom falatot

Az NGM alá került a frissen alapított állami légügyi tanácsadó cég, de Pintér is kapott egy finom falatot