szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Scarlett Johansson a Marvel moziverzumba visszatéréséről: „Engedjék el”

Scarlett Johansson a Marvel moziverzumba visszatéréséről: „Engedjék el”

Szöveg helyett halandzsa – újabb hiba van a Windowsban, a nyomtatókat érinti

Szöveg helyett halandzsa – újabb hiba van a Windowsban, a nyomtatókat érinti

Havas Henrik elárverezi a Táncsics-díját, a pénzt Iványi Gábor alapítványa kapja

Havas Henrik elárverezi a Táncsics-díját, a pénzt Iványi Gábor alapítványa kapja

50 éven át alulteljesítő generáció és egy elpuskázott lehetőség – tanult-e valamit az iskola az öt éve elrendelt bezárásból?

50 éven át alulteljesítő generáció és egy elpuskázott lehetőség – tanult-e valamit az iskola az öt éve elrendelt bezárásból?