szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Dibuszt meglepte Gulácsi döntése

Dibuszt meglepte Gulácsi döntése

A közmédia által díjazott Magashegyi Underground a „szuverenitásvédelmi” listán szereplő Hintalovon számára ajánlotta fel a jutalma egy részét

A közmédia által díjazott Magashegyi Underground a „szuverenitásvédelmi” listán szereplő Hintalovon számára ajánlotta fel a jutalma egy részét

Megvan az Év Kerékpárútja: „Európa Amazonasánál” lehet rajta tekerni

Megvan az Év Kerékpárútja: „Európa Amazonasánál” lehet rajta tekerni

Megakadályozná a Google, hogy el kelljen adnia a Chrome böngészőt

Megakadályozná a Google, hogy el kelljen adnia a Chrome böngészőt