szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Fekete-Győr András akár el is bontaná a Halászbástyánál felállított kordont

Fekete-Győr András akár el is bontaná a Halászbástyánál felállított kordont

Tojással dobálták a kukásautókat Nagykanizsán, miután átvette egy kaposvári cég a szemétszállítást

Tojással dobálták a kukásautókat Nagykanizsán, miután átvette egy kaposvári cég a szemétszállítást

Holttestet találtak egy csatornában Kiskunhalason

Holttestet találtak egy csatornában Kiskunhalason

A független finanszírozású Futni mentem lenyomta az állami milliárdokból készült Semmelweist is

A független finanszírozású Futni mentem lenyomta az állami milliárdokból készült Semmelweist is