szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Kanye West fojtogatni kezdett egy modellt, és azt üvöltötte: "Ez kib....tt művészet!"

Kanye West fojtogatni kezdett egy modellt, és azt üvöltötte: "Ez kib....tt művészet!"

Ezeket az ajándékokat keresik a legtöbben karácsonykor

Ezeket az ajándékokat keresik a legtöbben karácsonykor

Kis lépésekkel lehet biztosan eljutni a lakáscélhoz

Kis lépésekkel lehet biztosan eljutni a lakáscélhoz

Harminc orosz úszó is versenyezhet a budapesti világbajnokságon

Harminc orosz úszó is versenyezhet a budapesti világbajnokságon