szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

V6-tal támad az új Audi RS5 a 4 hengeres Mercedes-AMG C 63-ra

V6-tal támad az új Audi RS5 a 4 hengeres Mercedes-AMG C 63-ra

Kóka János: Nekem is furcsa, hogy Orbánék elvittek az Emírségekbe tárgyalni

Kóka János: Nekem is furcsa, hogy Orbánék elvittek az Emírségekbe tárgyalni

Újabb céggel támadnak Mini-Dubaj haszonlesői

Újabb céggel támadnak Mini-Dubaj haszonlesői

Orbán Viktornak igaza lett, mégsem halt bele az európai demokrácia

Orbán Viktornak igaza lett, mégsem halt bele az európai demokrácia