szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A vállalatok közösségi oldalainak kezelésére gyakran vesznek fel gyakornokokat, fizetés nélkül. Főleg a kisebb cégek nem tudnak megfizetni egy teljes munkaidős állást, a mashable.com szerzője viszont összegyűjtötte azokat az érveket, miért is kellene mindenképp fizetni ezért a pozícióért.

A közösségi média szakmai oldalához nagyon jól kell érteni, különben egy cég sokkal többet veszíthet a jó hírnevéből, mint amennyit nyerne. Ha valaki ügyes, akkor viszont hatalmas előnyre lehet szert tenni, és ezt a képességet, tudtást viszont illik megfizetni. Másrészt pedig teljesen kezdőt ritkán szoktak felvenni egy ilyen pozícióra, mivel sok vállalat nem engedheti meg magának, hogy egy tapasztalatlan kollégának még különb mentort kijelöljön, akinek nincs is más feladata.

Az ingyenes gyakornokságról további részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Izrael megölte a Hamász egyik vezetőjét Libanonban

Izrael megölte a Hamász egyik vezetőjét Libanonban

Kilenc autó ütközött össze, több kilométeres a torlódás az M0-s autóúton

Kilenc autó ütközött össze, több kilométeres a torlódás az M0-s autóúton

A kormánynak fontosabb, hogy az akkugyáraknak legyen elég vizük, mint hogy megmentse a kiszáradó debreceni Nagyerdőt

A kormánynak fontosabb, hogy az akkugyáraknak legyen elég vizük, mint hogy megmentse a kiszáradó debreceni Nagyerdőt

Klein Dávid: Akármekkora plecsnit felvarrok a ruhára, de ami a hegyen történik, abba nem szólhat bele a szponzor – Mérlegen

Klein Dávid: Akármekkora plecsnit felvarrok a ruhára, de ami a hegyen történik, abba nem szólhat bele a szponzor – Mérlegen