Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elbocsátásokkal, fizetéscsökkentéssel és a vezetői prémiumok megvonásával javítaná pénzügyi helyzetét a súlyos gondokkal küszködő Alitalia.
Olasz sajtójelentések szerint a légitársaság 1900 fős létszámcsökkentést tervez korai nyugdíjazásokkal, illetve nem újítják meg a határozott időre szóló munkaszerződéseket. Csökkentik az évi 40 ezer eurót meghaladó fizetéseket, és a menedzsereknek le kell mondaniuk prémiumukról.
Az intézkedésekkel 295 millió eurós költségmegtakarítást akarnak elérni. A csomagot rövidesen a szakszervezetek elé terjesztik.
Az Alitalia adósságállománya majdnem 1 milliárd euró, napi 700 ezer euró veszteséggel működik, és 2002 óta nem tudott felmutatni nyereséget.
Hosszú huzavona után december elején sikerült tőkeemeléssel és hitelekkel 300 millió eurót előteremteni, hogy biztosítsák a társaság működését a karácsonyi utazási főszezon idején, és a felszínen tartsák a vállalatot, míg nem sikerül szakmai befektetőt találni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.