Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
Valamennyi online marketinggel kapcsolatos anyag arról zeng, hogy ha napjaink „keresőoptimalizálással teli” világában sikereket szeretne elérni weboldalával, akkor nagyszerű bejövő linkekre van szüksége. Számtalan olyan módszer létezik, melyek segítségével ilyen linkekre tehet szert, de a legtöbb webmesternek sem ideje sem hajlandósága nincs arra, hogy naponta órákat töltsön el a cég honlapjára mutató linkek építésével.
© sxc.hu |
© sxc.hu |
Ha már tudjuk mit kell kérdeznünk, már csak egy céget kell keresnünk. Ennek az egyik legjobb módja, az ajánlás úján tesszük. Sokkal nagyobb eséllyel találunk megbízható céget, ha egy olyan barátunk vagy kollégánk ajánlja, aki már dolgoztatott velük és meg volt elégedve. A továbbajánlás egy nagyon hatásos eszköz, amikor megbízható céget keres a weboldalán elvégzendő munkák bármelyikére is.
Az is egy jól bevált módszer, ha rákeresünk erre a szolgáltatásra valamelyik keresőprogramban és megvizsgáljuk, hogy egy-egy adott cégre milyen linkek mutatnak az eredmények közül. Ebből az is könnyen megállapítható, hogy a cég linkfejlesztője milyen típusú linkeket volt képes elnyerni a saját vállalata számára.
Szempontok a linkfejlesztő feladatainak meghatározásához
• Mennyi kölcsönös linket szeretnénk egy hónapon belül a weboldalunkra
• Hány megkeresést küldjön ki egyirányú linkekre vonatkozólag egy hónapon belül
• Érjük el, hogy egy konkrét weboldal kihelyezzen három cikkünket – amely írásokat Ön bocsát a linkfejlesztő rendelkezésére – és minden cikk tartalmazza az előre megadott linkeket, linkszövegeket és cégbemutatót vagy önéletrajzot
• Tegyünk közzé 10 releváns hozzászólást egy bizonyos fórumban (vagy blogban) az előre megadott aláírást és linkszöveget használjuk a hozzászólások végén
Minél specifikusabb feladatokkal látjuk el a linkfejlesztőt, annál kisebb a hibalehetőség, és annál inkább kézben tudjuk tartani cégünk dolgait anélkül, hogy nekünk kellene elvégeznünk a munkát.
Érdemes előre megegyeznünk a linkfejlesztővel, hogy milyen gyakran küld jelentést a munkája eredményeiről. A hó végi jelentés általánosan bevett szokás, tehát ha nem kérünk külön beszámolót és egy hosszabb ideig tartó munkáról van szó, akkor minden hónap végén láthatjuk az eredményeket.
Íme néhány tényező, melyek segítségével értékelhetjük a linkfejlesztő teljesítményét:
1. A felépített linkek száma
2. A már megkért linkek száma (azaz a megkereső levelek száma, melyet az adott hónapban kiküldött)
3. A megszerzett linktípusok – kölcsönös linkek, cikk kihelyezések, egyszerű egyirányú linkek
4. A megszerzett linkek minősége – a belinkelt oldal „page rank”-je, a bejövő linkek oldalán megtalálható linkek száma, a linkek szövegezése, a honlap értéke, melyről a link származik.
5. A megszerzett linkek megtartása (a viszont linkek növekedési rátája hónapról-hónapra mérhető).
Ami pedig minden mutatószám közül a legfontosabb, hogy mekkorát mozdult előre honlapunk a keresőprogramok eredmény oldalán. Ne feledje, a mennyiség nem mindig egyenlő a minőséggel. Ha az egyik linkfejlesztő cég 300 linket helyez ki egy hónapban és az Ön honlapja a 10. helyről a 8.-ra mozdul el az eredmény oldalon akkor az sokkal kevésbé produktív, mintha a másik linkfejlesztő csak 100 linket helyez ki, de az Ön weboldala a 10., helyről a 6.-ra jön fel a keresőprogram találati oldalán.
Akár házon belül képezi ki a munkatársait és delegálja a linkfejlesztés feladatát akár külsős cégre bízza a munkát, egy biztos: a linkfejlesztési folyamat nehézségei lekerülnek a vállunkról egy hozzáértő személy kezébe, ezzel időt szabadítva fel Önnek, melyet üzletünk és weboldalunk fejlesztésére fordíthatunk.
Linkfejlesztés és linkcsere témában további anyagokat olvashat az Internet-Marketing.hu weboldal „linkmarketing” rovatában.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.
A Bayern München támadója a csontját törte, és még a szalagjai is megsérültek.