szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A méregdrága bőröndjeiről, a Moet & Chandon pezsgőről és a TAG Heuer...

A méregdrága bőröndjeiről, a Moet & Chandon pezsgőről és a TAG Heuer órákról ismert társaság 2008-ban éves összevetésben négy százalékkal, 17,2 milliárd euróra növelte árbevételét. A negyedik negyedévi forgalom 5,2 milliárd euró volt.

Az adózott eredmény a 2007 évivel egyezik: 2,03 milliárd euró; az EBIT  két százalékkal, 3,63 milliárd euróra emelkedett.

Bernard Arnault vezérigazgató – Franciaország leggazdagabb embere – jelezte: az LVM a „30-as évek óta nem látott válság” egyik győztese lesz.

A társaság nem felejtette el közleményében megemlíteni, hogy Barack Obama – mielőtt a titkosszolgálat által ellenőrzött, speciális elnöki karórára váltott – a TAG Heuer márka elkötelezettje volt.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!