Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több idősebb felhasználó vásárol nintendós játékokat, és a cég is bennük látja az új célcsoportot. A japán vállalat az okostelefonokra és táblagépekre specializált játékok helyett, inkább az egészségügy felé mozdul. Ezzel a lépésével próbál új piaci réseket találni magának az egyre romló piaci részesedés javítására.
Bár a Nintendo játékait már évek óta használják terápiás célra, a konzolgyártó eddig nem használta ki a játékok idősekre és betegekre gyakorolt pozitív hatását. A cég stratégiáját minden valószínűség szerint a tavalyi évben elszenvedett harminc százalékos profitvisszaesés, az új belépők piaci térnyerésétől való félelem és a társadalmak elöregedése terelheti új irányba.
Az új fejlesztések célja összhangban van a terápiás sikerekkel, hiszen a hangsúly a játékosok egészségmegőrzésére és állapotuk javítására irányul, miközben ezeket a funkciókat nyilvánvalóan a szórakozás mögé bújtatják. Az új játékok élményt nyújtanak az időseknek, emellett képesek fizikai kondíciójuk, így például a súlyuk, valamint az erőnlétük mérésére, és hozzásegítik őket a fitt állapot eléréséhez - írja a Washington Post. A Nintendo a Wiihabilitation nevű játék 2006 óta tartó sikerén buzdult fel, és 2015-től áll elő új egészségügyi, időseknek írt egyszerű programokkal. Az ötlet egyébként kézenfekvő: 2030-ra az Egyesült Államok lakosságának ötöde lesz 65 év felett, Japán pedig már 2005-ben átlépte ezt a küszöböt.
A Nintendo az idős fogyasztók megcélzásával feltehetően komoly sikereket érhet el, hiszen ahogyan azt külföldi források is megerősítik. Az otthonokban lakó idősek teljességgel függőivé váltak a játékoknak és valóságos verseny folyik körükben a konzolhasználatért - írja például a Telegraph.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.