Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az RTL-csoport nem tervezi, hogy eladja a magyarországi csatornáit, és mindent megtesz az itteni érdekeltségeinek megvédéséért – mondta a reklámadóval kapcsolatban Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója a Financial Times szerint. A csatorna vezére nem mondta el, mit terveznek, de annyit elárult, hogy "három ügyvédi iroda dolgozik ezen az ügyön".
A reklámadóval a magyar kormány célja az, hogy vagy olcsón megvásárolhassák az RTL Klubot vagy kirúgják a piacról – mondta a Financial Times szerint Dirk Gerkens vezérigazgató, aki szerint az RTL az utolsó nagy független tévétársaság Magyarországon.
A beszámoló szerint Gerkens megismételte, hogy a reklámadó kifejezetten az RTL-re szabták, hiszen a legmagasabb kulcs csak az RTL-t érinti majd, illetve újra felvetette a sajtószabadsággal kapcsolatos aggodalmait. Azt mondta, az anyacég viszont nem akarja eladni itteni érdekeltségeit, és mindent megtesz majd a megvédésükre.
A Financial Timesnak a kormányszóvivő e-mailben azt írta, nem tarták diszkriminatívnak a reklámadót, és az semmiféle formában sem ütközik a sajtószabadság értékeivel és alapelvével.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.