Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az Egyesült Államok harmadik és negyedik legnagyobb távközlési cége egyesülni készül, de így is a harmadik legnagyobb amerikai szolgáltató lesznek.
Egy évekkel korábbi fiaskó után megszületett a megállapodás a T-Mobile és a Sprint, a harmadik és a negyedik legnagyobb amerikai távközlési cég egyesüléséről. Minderre csak azután kerülhet sor, ha az amerikai versenyhatóság is jóváhagyja az ügyletet.
A 26,5 milliárd dolláros ügylet révén létrejövő új cég a Verizon és az AT&T után a harmadik legnagyobb lesz az amerikai vezeték nélküli telekommunikációs szolgáltató piacon. A részvényügylet keretében minden Sprint-részvény 0,10 T-Mobile részvényt ér majd.
A T-Mobile anyacégének, a Deutsche Telekomnak 42 százalékos, a japán SoftBanknak, amely a Sprint tulajdonosa, 27 százaléknyi részesedése lesz az egyesülő vállalatban. A fennmaradó 31 százalékot a tőzsdén értékesítik. A két cég 2019 első felében tervezi lezárni az ügyletet, amitől évi mintegy 6 milliárd dollár költségmegtakarítást vár.
Az egyesülés révén létrejövő cég T-Mobile néven fut majd és több ezer új alkalmazottat tervez felvenni, hogy felgyorsítsák az 5G mobilhálózat kiépítését az országban. Az új cég előfizetőinek a száma közel 127 millió lesz. A T-Mobile piaci értéke 55 milliárd dollár, a Sprinté 26 milliárd dollár.
A két cég 2014-ben már próbálkozott az egyesüléssel, az azonban akkor meghiúsult az Obama-kormányzat ellenállása miatt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.