Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Összességében kevés a női pilóta a világon, és kevesebbet is keresnek férfi kollégáiknál. A légitársaságok ígérik: nem lesz ez mindig így.
A világ légitársaságai mindent megtesznek azért, hogy női pilótákat alkalmazzanak. Egy nemzetközi szervezet felmérése szerint a világ összes pilótájának valamivel több, mint 5 százaléka nő. Az élen az indiai légitársaságok állnak: ott a pilóták 12 százaléka nő.
A BBC közölte az adatokat, amelyek szerint az indiai cégeket követi
A cikk kiemeli a Zoom Air indiai légitársaságot, ahol 30 dolgozóból 9 nő. A Pilótanők Nemzetközi Társaságának szóvivője, Kathy McCullogh, aki maga is nyugdíjas pilóta, azt mondta, a nagy munkaerőhiány miatt alkalmaznak a légitársaságok egyre több nőt.
Az, hogy egy pilóta mennyit keres, nagyban függ attól, hogy melyik légitársaságnak dolgozik, és hány év szakmai tapasztalata van. Az átlagfizetés 20-30 ezer font közé tehető Nagy-Britanniában. A nemek között itt is létezik a bérszakadék, egy férfi pilóta nagyjából 10 százalékkal keres többet, mint egy nő. Légitársaságokra lebontva a legnagyobb a bérkülönbség a Ryanairnél, ezt követi
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.