Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A vasárnapi zárva tartást egész biztosan nem próbálják visszahozni, a plázastoptörvény átalakítása viszont 2020 témái között lehet.
A gazdasági szereplők és a politikusok már egyeztetnek egymással a plázastoptörvény jövőjéről – mondta el a Világgazdaságnak Cseresnyés Péter kereskedelempolitikáért felelős államtitkár. Arról legkorábban januárban tárgyalhatnak, hogy változatlan formában maradjon-e fenn a 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek mostani elbírálási rendszere, vagy átalakítsák.
Ami a vasárnapi boltzárat illeti, a helyzet egyértelmű az államtitkár válasza szerint:
a kormány ezzel a kérdéssel nem kíván foglalkozni. Egyszer már megpróbáltunk segíteni ebben az ügyben, ám a vásárlói igények bizonyos helyeken mások voltak, mint amire a pihenőnap intézményesítésekor számítani lehetett.
Megkérdezték a kereskedelmi munkaerőhiányról is, amire azt válaszolta: még mindig vannak inaktívak, akiket képzéssel és jó anyagi kondíciókkal be lehet vonni. De a technológia is enyhítheti a munkaerőhiányt, az önkiszolgáló pénztárak vagy a részben automatizált raktárak miatt is kevesebb dolgozóra van szükség, bár a magyar vásárlók kimondottan igénylik a személyes kiszolgálást – tette hozzá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.