Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Vagyis az idő tényleg pénz.
Könnyen összejön a lakásunk új bútorzata, ha minél tovább tart, amíg eljutunk az IKEA-ba: legalábbis Dubaiban. A svéd bútoróriás az első kereskedő a világon, ahol fizethetünk termékekért az időnkkel – a kérdés már csak az, bevezetik-e ezt a megoldást máshol is. Február elejétől a bútoróriás egy kampányt indított Dubajban, ahol a pénztárnál beszámítják azt az időt is, amit utazással töltünk, amíg elérünk az egyik áruházukba, amit a Google Maps idővonallal igazolhatnak a vásárlók – adta hírül a Forbes.
Az üzleteik többnyire a városok szélén vannak, így az utazással eltöltött időt szeretné úgy kompenzálni az IKEA, hogy egy perc egy dirhamot (körülbelül 85 forintot) ér náluk, amit persze az ottani átlagfizetéshez mérten határoztak meg. A „Buy With YourTime”, vagyis vásárolj az időddel akcióval pedig azt is elérheti a cég, hogy az áruházaiktól messze lakók is ott vásároljanak, és közben a cég adatokat gyűjthet arról, hogy honnan érkeznek a vásárlói.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.