Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A francia divatmárka 20 év után bezárja magyarországi üzleteit.
Nyolc üzlete van Magyarországon a francia divatmárkának, a Promodnak, ami most véglegesen kivonul az országból 20 év után – adta hírül a Digital Hungary. A cég már a koronavírus-járvány előtt is veszteséges volt.
A francia lánc májusban Németországban is csődeljárást kezdeményezett: ott 32 üzletet és egy online boltot üzemeltetnek, a 222 alkalmazott bérét július-augusztusig már a német munkaügyi ügynökség biztosította.
Tavaly a svájci Charles Vögele és 2016-ban a Marks & Spencer és a GAP is így döntött, a koronavírus-járvány alatt idén pedig a svéd Vagabond cipőmárka kezdeményezett csődeljárást: nekik 17 üzletük van Magyarországon.
A Textil- és Ruhagyártók Európai Szervezetének (EURATEX) április elején közzétett felmérése szerint akár minden negyedik európai divatcég megszűnhet a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzet miatt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.