Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Újragondolt formában, több mint egymilliárdos befektetésként kezdik el gyártani a Bambit, amelynek csak a márkaneve fog az eredetiével megegyezni, az összetevői egészen mások lesznek.
Egy horvátzsidányi palackozóüzemben újra gyártani kezdenék a Bambit - írja a Forbes. Az Art Water Kft.-t vezető Dorogi Éva azt mondta: két évbe telt megszerezni a védjegyet. A hibrid gyártósor 840 millió forintos saját beruházással és 380 milliós EU-s és állami támogatással épül.
A cégnél öt éves megtérülési idővel számolnak. A cél az, hogy az 1947-ben megjelent eredeti termékkel ellentétben természetes alapanyagokból, alacsony cukortartalommal készüljön az új Bambi. Lokális márka építésében gondolkoznak, külföldi terjeszkedés egyelőre nincs a terveik között.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.