Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Valamilyen hiba van a CIB Bank rendszerében, se utalni, se pénzt kivenni nem tudnak az ügyfelek.
A hvg.hu több olvasója is arról számolt be, hogy valamilyen hiba ütötte fel a fejét a CIB Banknál pénteken, az ügyfelek nem férnek hozzá a pénzükhöz. Egy olvasónk azt írta, "reggel óta nem működik a CIB Bank rendszere megint! Sem telefonon nem lehet elérni őket, sem kártyás fizetést nem lehet eszközölni, tehát kivenni sem lehet pénzt, utalni sem lehet”.
A CIB péntek délután azt közölte, hogy a kártyás szolgáltatások, ATM-ek működnek, a problémában ezek
nem érintettek.
A pénzintézet honlapján a következő tájékoztatás szerepel: “Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy elektronikus csatornáink elérésében jelenleg technikai okból fennakadások lehetnek. A probléma elhárítása folyamatban van”.
A banknál korában többször is előfordult rendszerhiba.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.