Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az újjáépülő Stöckl-lépcső folytatása lesz a Tabáni lift, ugyanaz a két cég is végezheti a munkákat.
Nettó 842 millió forintból építteti meg a Miniszterelnökség felügyelete alatt működő Várkapitányság Zrt. a Tabáni liftet – vette észre az Átlátszó az EU-s közbeszerzési értesítőben.
A hivatalos leírás szerint a lift „kompozíciójában és funkcionálisan az újjáépülő Stöckl-lépcső folytatása. Míg utóbbi a Hunyadi udvar és a Csikós udvar között létesít gyalogos kapcsolatot, a Tabáni liftpavilon a Csikós udvar és a Palota út között létesít akadálymentes kapcsolatot.”
A szerződést a WHB Kft.-vel és a Laki Épületszobrász Zrt.-vel kötötték meg. Ez a két cég építette a Stöckl-lépcsőt is, amelyhez a lift kapcsolódik. A WHB többségi tulajdonosa Paár Attila, aki annak idején megvette Tiborcz István tulajdonrészét az Eliosban. Arról nem esik szó a hirdetményben, hogy a liftnek mikorra kell elkészülnie.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.