Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Neves publikálók személyes hírleveleit kínálja a Substack oldal, ami egyre jelentősebb bevételi forrása a véleményvezéreknek.
A Center for Countering Digital Hate (CCDH) kutatása szerint a vakcinaszkeptikus véleményformálók leginább ismert nevei évente minimum 2,5 millió dollár keresnek azzal, hogy a Substack online publikációs platformon már több tízezer feliratkozót gyűjtöttek - írja cikkében a Guardian.
Az oltásellenes mozgalom prominens alakjai, köztük Dr. Joseph Mercola és Alex Berenson, komoly követői táborra tettek szert a Substacken, amelynek több mint 1 millió előfizetője van. Ezen a platformon publikál egyébként Salman Rushdie regényíró, vagy Patti Smith író és zenész is.
A vakcinaszkeptikusok is megtalálták a számításukat az üzleti modellben, ahol az előfizetésből származó bevételek körülbelül 90 százaléka a publikálónál marad. A két említett, oltásellenességéről ismert aktivista 50 dollárért kínál előfizetést éves szinten.
A kutatóintézet vezetője szerint a Substackhez hasonló vállalatoknak nem kellene a szkepticizmussal pénzt keresni. „Ez nem a szabadságról szól, hanem a hazugságokból eredő haszonszerzésről” – mondja Imran Ahmed, a CCDH vezetője.
A Substack szóvivője úgy nyilatkozott, az oltásszkeptikusok elhallgattatása nem járható út a részükről. „Egyre nagyobb nyomás nehezedik ránk, hogy cenzúrázzuk a Substack-en közzétett tartalmakat, amelyek egyesek számára kétesnek vagy kifogásolhatónak tűnnek. A válaszunk ugyanaz mint az induláskor: nem PR, hanem tartalmi elvek alapján hozunk döntéseket, megvédjük a véleménynyilvánítás szabadságát, és távol tartjuk magunkat a tartalom moderálásától” – mondták.
A Substack-kel kapcsolatos kérdéskör azt követően élesedett, miután a Spotify elkezdte eltávolítani Neil Young zenéjét, miután a streaming szolgáltatás megtagadta Joe Rogan podcastjának eltávolítását annak ellenére, hogy a zenész kifogásolta, hogy az oltással kapcsolatos téves információkat terjeszt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Hollandok tömegei vesztették el napok alatt életük minden megtakarítását, amikor 1637-ben összeomlott a tulipánpiac – az elrettentő példa évszázadok óta alapja a túltermelésről és a spekulációról megírt elméleteknek. Az egészben annyi a szépséghiba, hogy talán meg sem történt. Vagy legalábbis nem úgy, mint ahogy évszázadokon át hitték.
A választási vereségtől félve játssza ki Orbán Viktor az „ukrán kártyát”. Mi lehet a háttérben, mi jöhet még, és mi történt a szomszédokkal békét teremtő Orbánnal?
Öt újabb kastély sorsáról döntött Lázár János, négy került NER-közeli nagyvállalkozókhoz, egyet a szabolcsi megyei önkormányzatnak adott az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Magyarország, Szlovákia és Románia sincs jó helyzetben.