Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Megkezdődött Oroszországban az egykori McDonald’s éttermek új márkanév alatti megnyitása. A váltás előzménye, hogy az amerikai gyorsétteremlánc az Ukrajna elleni orosz agresszió miatt kivonult az országból, és az hálózatot egy olyan helyi vállalkozó vette át, aki az egyik legnagyobb oroszországi McDonald’s-franchise tulajdonos volt.
Az új márkanév – Finom és pont – alatt megnyíló éttermek és a kínált ételek kísértetiesen emlékeztetnek a régiekre: van Cheeseburger, Hamburger, a legnagyobb hamburgert pedig Grandnak hívják. A fagylaltokat ugyanolyan műanyagpoharakban árulják, mint a McDonald’s-érában és az ételeket bemutató reklámokról is látszik, hogy az új tulajdonos, Alekszandr Govor nem sokat költött új fényképek készíttetésére.
Az egyetlen jelentős különbség a logó: az árkádokat formázó M betű helyett az új vállalati jelképen egy narancssárga pont – talán egy hamburger - valamint két sültkrumplira emlékeztető sárga hasáb látható.
A McDonald’s 1990-ben jelent meg még az akkori Szovjetunióban, és hálózatát az évek során 800 éttermesre bővítette.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Cunamiként zúdítja a kormány a támogatásokról szóló bejelentéseket, ám ezek valójában azt mutatják, hogy az állam továbbra is igyekszik kivonulni a szociálpolitikából.