szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A vártnál sokkal nagyobb volt a kereslet a feltámasztott Traubira, ezért fogyott el pillanatok alatt sok boltból. Van, ahol nem is árulják folyamatosan, csak időszakos akciókban.

„Az éves tervezett volumen közel felét eladtuk április végére” – nyilatkozta az Origónak Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. tulajdonos-ügyvezetője arról, miért nem lehetett sok bolt polcain megtalálni a március végén újra piacra dobott Traubit.

Az ok, hogy a vásárlók nem találják meg mindenhol a Traubi-termékeket, a kereskedelmi láncok igényétől és terméklistázási szokásaitól függ. Vannak olyan láncok, amelyek gyorsan reagáltak az igényekre, és listázták a termékeket az állandó szortimentbe, és olyan partnerek is, akik csak úgynevezett in-out akcióba teszik a termékeket, azaz időszakonként egy 1 hetes akció idejére elérhetők.

Mivel a terméknek nem volt előélete, ezért sokszor kisebb mennyiséggel tervezték az akciós időszakot, így szinte minden esetben 2-3 nap alatt megvásárolták a fogyasztók a bolti készleteket

– tette hozzá a cégvezető.

Az, hogy melyik partnernél lesz állandó listázás, még a jövő kérdése, de több olyan hálózat van már, ahol bekerült állandó kínálatba a Traubisoda; például az összes hazai nagykereskedelmi partnerüknél és a Reál-, Coop-, Metro-, Auchan-, Tesco-hálózatokban. A Lidl-, Penny- és SPAR-láncokkal egyelőre in-out akciókkal tudnak együttműködni – mondta Pécskövi Tibor.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!