Bepereli a BKV az orosz metrók gyártóját

6 milliárd forintot szeretnének a Metrovagonmastól a felújított metrókocsik rendszeres ajtóhibái és az abból fakadó késések miatt. A BKV 2 milliárddal is beérte volna, de az orosz fél annyira sem volt hajlandó.

hvg.hu




Egészségpénztárat bírságolt az MNB, rengeteg szabálytalanságot találtak

A Magyar Nemzeti Bank kötelezte a Tempo Egészség- és Önsegélyező Pénztárat, hogy szüntesse meg jogsértő tulajdonát egy kft.-ben, számolja el az értékvesztést a birtokában lévő vállalati kötvények leértékelése után, s mutassa ki a pénztári egyéni számlákon az árfolyamveszteséget az e kötvényekkel végzett korábbi ügyletei nyomán. A jegybank a jogszabálysértések miatt tízmilliós bírságot szabott ki a pénztárra.

hvg.hu

Sztrájk jöhet a Metro áruháznál is

Legalábbis ha megalakul a sztrájkbizottság csütörtökön, és nem lesz megállapodás. De mivel az áruház nem emeli a béreket bruttó 210 ezerre, ahogy a dolgozók szeretnék, ez várható.

hvg.hu

Exportálna? – Ezekre figyeljen, ha belevág!

Remek lehetőségek kínálkoznak a külföldi termékértékesítésére, de kellő felkészülés nélkül komoly problémák adódhatnak. A kezdő exportőröknek különösen oda kell figyelniük a kockázatokra.

Bisnode

Egy szakszervezet szerint a Spar kivonulhat Magyarországról

Elmérgesedni látszik helyzet a Spar áruházláncnál, miután kirobbant az arról szóló vita, hogy több szakképzett dolgozójuk esetében nem a jogszabályban előírt garantált bérminimumot alkalmazták alapbérként – írja a Magyar Nemzet.

MTI








Apróságokon múlik a cégek sikere, avagy miért került tükör a liftek mellé

Teljesen mindegy, hogy egy vállalat milyen területen működik, ha nem képes azt nyújtani vásárlóinak, ügyfeleinek, amit ők elvárnak. Az ügyfélélmény korábban csak elvont fogalomként létezett, ma viszont már külön szakma alakult köré, amelynek célja, hogy a kliensek igényeit a lehető legjobban kiszolgálja, ezzel segítve sikerre a céget.

Invitech