A reklámok királyai, a királyok reklámjai az Urániában
A reklám imázsán szeretne javítani a Reklámhét
A reklám gazdaságélénkítő hatásának, szerepének megismertetetése, de elsősorban a magyar reklámkultúráról kialakult negatív kép javítása a célja az I. magyar Reklámhétnek - mondták a szervezők az esemény hétfői megnyitóján Budapesten.
MAKSZ: nincs szükség a reklámanyagok további szabályozására
Nem ért egyet a postaládákba dobott reklámanyagok további szabályozásával a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), mivel a szövetség álláspontja szerint az ingyenes információs anyagok többsége hasznos a fogyasztóknak.
Reklámtorta 2005 konferenciát tartanak Egerben
A 30 éves fennállását ünneplő Magyar Reklámszövetség ismét Egerben rendezi meg éves konferenciáját, jelentette be a város polgármestere szerdai sajtótájékoztatóján.
A pekingi olimpiára szánt idilli reklámoktól óvnak a szakemberek
Az olimpiai játékokon az emberiséget ünneplő reklámoktól intenek óva a szakemberek, véleményük szerint ugyanis nem lesz sikere ezen hirdetéseknek, mivel a kínaiakat jobban érdekli a győzelem az efféle idillnél.
EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is
Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.