szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A 30 éves fennállását ünneplő Magyar Reklámszövetség ismét Egerben rendezi meg éves konferenciáját, jelentette be a város polgármestere szerdai sajtótájékoztatóján.

Ebben az évben Reklámtorta 2005 címmel és Vágj bele! szlogennel rendezi meg szeptember 27.-én és 28.-án éves konferenciáját a szövetség az egri Hotel Eger konferenciatermében, közölte Nagy Imre. Hozzáfűzte: az idén a szakmai tanácskozások témája a reklámtorta felosztása, a piac szereplőinek átrendeződése lesz.

A tanácskozás nyitóelőadásának megtartását Eger város díszpolgára, Alexander Brody vállalta. Az író Bródy Sándor unokája egyébként hosszú ideig a reklám világszövetség elnöke is volt. A kiegészítő programokról szólva a polgármester elmondta, hogy a szövetség születésnapjára a város másik díszpolgára, Kopcsik Lajos Oscar-díjas cukrász fogja marcipánból megformázni azt a bizonyos reklámtortát.

A rendezvényhez kapcsolódóan, szeptember 23-án a Templom Galériában nyílik meg a Magyar Grafikusok Egyesülete által kiírt Arany rajzszög pályázat nyertes műveiből, mintegy 50 reklámfotóból rendezett tárlat. Az egri közönség pedig az Uránia Moziban az elmúlt évek sikeres reklámfilmjeit tekintheti meg, egy egyórás program keretében.

MTI Gazdaság

Közösen reklámoznák a francia és magyar borokat

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) örömmel nyugtázta, hogy már két éve hangoztatott javaslatát végül is várhatóan elfogadja a kormány és az Európai Unió szőlőtermelő országainak gyakorlatához hasonlóan Magyarországon is nullakulcsos lesz a jövőben a bor jövedéki adója - mondta Urbán András, a HNT főtitkára.

hvg.hu Média

Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz

A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.

MTI Média

Reklámkampány a magyar zöldségnek

A jövő hét közepén induló, "Egy kis hazai itthonról ínyenceknek" elnevezésű marketing akcióval népszerűsíti a magyar zöldséget és gyümölcsöt belföldön a Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

hvg.hu Média

Nem etikátlan a T-Com reklámja

A Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottsága és az Önszabályozó Reklámtestület közös állásfoglalásukban elutasították a T-Com Favorit Plusz díjcsomag reklámját kifogásoló beadványokat.

hvg.hu Média

A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak

Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.

Ausztráliában betiltják a közösségi média használatát a 16 éven aluliaknak

Ausztráliában betiltják a közösségi média használatát a 16 éven aluliaknak

Nagyon ritkán jut el kényszerbontásig olyan házak ügye, mint Tordai Bencéé

Nagyon ritkán jut el kényszerbontásig olyan házak ügye, mint Tordai Bencéé

Újabb mélyponton a forint

Újabb mélyponton a forint

Itt vannak az Izrael és a libanoni Hezbollah közötti tűzszüneti megállapodás pontjai

Itt vannak az Izrael és a libanoni Hezbollah közötti tűzszüneti megállapodás pontjai