szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közleménye szerint a pályázatok értékelését mintegy 70 fős grémium végezte. A hazai marketing-kommunikációs ipar szaktekintélyeiből álló testületben képviseltette magát a hirdetői, a média, az ügynökségi oldal, továbbá kutatócégek, egyetemi oktatók, és tanácsadó cégek vezetői is meghívást kaptak a szokásoknak megfelelően.

Az összesen 21, arany, ezüst és bronz EFFIE-díjat, valamint a fődíjat, a platina EFFIE-t az EFFIE Gálán adják át az alkotóknak. Az EFFIE-díj a reklámszakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt díjazza - áll a közleményben.

A díjat évente ítélik oda, értékelve az elmúlt év legsikeresebb reklám- és marketing-kommunikációs tevékenységét, azt a kampányt, amely a legjobb hatásfokkal érte el a kitűzött célt. A díjat 1968-ban alapította az Amerikai Marketing Szövetség, az AMA. 1981 óta Európában is rendszeresen rendeznek EFFIE-t, Magyarországgal együtt 15 országban.

Az elmúlt húsz évben világszerte összesen 21 EFFIE partner csatlakozott a New York-i szervezők munkájához, 1996 óta pedig rendszeresen kiírják az EURO EFFIE díjat is, amelyet az a kampány érdemelhet ki, amely legalább 3 vagy annál több európai országban is hatékonynak bizonyult.

hvg.hu Média

A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak

Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.

hvg.hu Média

Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz

A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.

Gyógyíthatatlan agydaganatot hazudott magának, ezzel lett az egészséginfluenszerek mérgező prototípusa

Gyógyíthatatlan agydaganatot hazudott magának, ezzel lett az egészséginfluenszerek mérgező prototípusa

Meg kell mutatnia, mit tud? Akkor játsszon kicsit a Marióval a mesterséges intelligencia

Meg kell mutatnia, mit tud? Akkor játsszon kicsit a Marióval a mesterséges intelligencia

Már a keresési előzményekhez is hozzáférne a Google mesterséges intelligenciája

Már a keresési előzményekhez is hozzáférne a Google mesterséges intelligenciája

Reagáltak Balog Zoltánék az ingatlanmutyis vádakra: pénz helyett kapták a hegyvidéki telket

Reagáltak Balog Zoltánék az ingatlanmutyis vádakra: pénz helyett kapták a hegyvidéki telket