szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közleménye szerint a pályázatok értékelését mintegy 70 fős grémium végezte. A hazai marketing-kommunikációs ipar szaktekintélyeiből álló testületben képviseltette magát a hirdetői, a média, az ügynökségi oldal, továbbá kutatócégek, egyetemi oktatók, és tanácsadó cégek vezetői is meghívást kaptak a szokásoknak megfelelően.

Az összesen 21, arany, ezüst és bronz EFFIE-díjat, valamint a fődíjat, a platina EFFIE-t az EFFIE Gálán adják át az alkotóknak. Az EFFIE-díj a reklámszakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt díjazza - áll a közleményben.

A díjat évente ítélik oda, értékelve az elmúlt év legsikeresebb reklám- és marketing-kommunikációs tevékenységét, azt a kampányt, amely a legjobb hatásfokkal érte el a kitűzött célt. A díjat 1968-ban alapította az Amerikai Marketing Szövetség, az AMA. 1981 óta Európában is rendszeresen rendeznek EFFIE-t, Magyarországgal együtt 15 országban.

Az elmúlt húsz évben világszerte összesen 21 EFFIE partner csatlakozott a New York-i szervezők munkájához, 1996 óta pedig rendszeresen kiírják az EURO EFFIE díjat is, amelyet az a kampány érdemelhet ki, amely legalább 3 vagy annál több európai országban is hatékonynak bizonyult.

hvg.hu Média

A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak

Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.

hvg.hu Média

Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz

A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.

Dani Olmo nem léphet pályára a Barcelona színeiben az idény hátralévő részében

Dani Olmo nem léphet pályára a Barcelona színeiben az idény hátralévő részében

Az első pillanatban szívinfarktusnak tűnt, de aztán kiderült, hogy összetört egy nő szíve, mert túl sok wasabit evett

Az első pillanatban szívinfarktusnak tűnt, de aztán kiderült, hogy összetört egy nő szíve, mert túl sok wasabit evett

Soros György, Messi és a U2 énekese is kitüntetést kap Joe Bidentől

Soros György, Messi és a U2 énekese is kitüntetést kap Joe Bidentől

Egy 116 éves brazil apáca most a világ legidősebb embere

Egy 116 éves brazil apáca most a világ legidősebb embere