EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is
Reklámtorta 2005 konferenciát tartanak Egerben
A 30 éves fennállását ünneplő Magyar Reklámszövetség ismét Egerben rendezi meg éves konferenciáját, jelentette be a város polgármestere szerdai sajtótájékoztatóján.
A pekingi olimpiára szánt idilli reklámoktól óvnak a szakemberek
Az olimpiai játékokon az emberiséget ünneplő reklámoktól intenek óva a szakemberek, véleményük szerint ugyanis nem lesz sikere ezen hirdetéseknek, mivel a kínaiakat jobban érdekli a győzelem az efféle idillnél.
A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak
Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.
Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz
A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.
MAKSZ: nincs szükség a reklámanyagok további szabályozására
Nem ért egyet a postaládákba dobott reklámanyagok további szabályozásával a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), mivel a szövetség álláspontja szerint az ingyenes információs anyagok többsége hasznos a fogyasztóknak.