szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közleménye szerint a pályázatok értékelését mintegy 70 fős grémium végezte. A hazai marketing-kommunikációs ipar szaktekintélyeiből álló testületben képviseltette magát a hirdetői, a média, az ügynökségi oldal, továbbá kutatócégek, egyetemi oktatók, és tanácsadó cégek vezetői is meghívást kaptak a szokásoknak megfelelően.

Az összesen 21, arany, ezüst és bronz EFFIE-díjat, valamint a fődíjat, a platina EFFIE-t az EFFIE Gálán adják át az alkotóknak. Az EFFIE-díj a reklámszakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt díjazza - áll a közleményben.

A díjat évente ítélik oda, értékelve az elmúlt év legsikeresebb reklám- és marketing-kommunikációs tevékenységét, azt a kampányt, amely a legjobb hatásfokkal érte el a kitűzött célt. A díjat 1968-ban alapította az Amerikai Marketing Szövetség, az AMA. 1981 óta Európában is rendszeresen rendeznek EFFIE-t, Magyarországgal együtt 15 országban.

Az elmúlt húsz évben világszerte összesen 21 EFFIE partner csatlakozott a New York-i szervezők munkájához, 1996 óta pedig rendszeresen kiírják az EURO EFFIE díjat is, amelyet az a kampány érdemelhet ki, amely legalább 3 vagy annál több európai országban is hatékonynak bizonyult.

hvg.hu Média

A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak

Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.

hvg.hu Média

Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz

A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.

Orbán ott áll a világ zöldségespultjánál, de kérdés, lesz-e vevő az árujára

Orbán ott áll a világ zöldségespultjánál, de kérdés, lesz-e vevő az árujára

Szabadlábra helyezték a Barcelona volt elnökét

Szabadlábra helyezték a Barcelona volt elnökét

Szerdán 4211 új fertőzött volt, csütörtökön már 6278, 152 ember elhunyt

Szerdán 4211 új fertőzött volt, csütörtökön már 6278, 152 ember elhunyt