A reklám imázsán szeretne javítani a Reklámhét
Autókra is kiterjesztené a főváros a reklámozási tilalmat
Az utánfutók után a gépkocsikon elhelyezett reklámokra is kiterjesztené a fővárosi önkormányzat szakbizottsága az utcai reklámozási tilalmat. A bizottság
Reklámkampány a magyar zöldségnek
A jövő hét közepén induló, "Egy kis hazai itthonról ínyenceknek" elnevezésű marketing akcióval népszerűsíti a magyar zöldséget és gyümölcsöt belföldön a Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.
MAKSZ: nincs szükség a reklámanyagok további szabályozására
Nem ért egyet a postaládákba dobott reklámanyagok további szabályozásával a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), mivel a szövetség álláspontja szerint az ingyenes információs anyagok többsége hasznos a fogyasztóknak.
Közösen reklámoznák a francia és magyar borokat
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) örömmel nyugtázta, hogy már két éve hangoztatott javaslatát végül is várhatóan elfogadja a kormány és az Európai Unió szőlőtermelő országainak gyakorlatához hasonlóan Magyarországon is nullakulcsos lesz a jövőben a bor jövedéki adója - mondta Urbán András, a HNT főtitkára.
Növekedett a magyar reklámpiacon elköltött pénz
A reklámpiaci költésekben továbbra is a távközlés vezet. Az év első felében a reklámköltések közel 13 százalékkal növekedtek. A bankok, a gyógyszergyártók és az autóforgalmazók egyre jobban a zsebükbe nyúlnak - áll a TNS Media Intelligence reklámpiaci elemzésében.
154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.
A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak
Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.
Reklámtorta 2005 konferenciát tartanak Egerben
A 30 éves fennállását ünneplő Magyar Reklámszövetség ismét Egerben rendezi meg éves konferenciáját, jelentette be a város polgármestere szerdai sajtótájékoztatóján.
EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is
Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.