szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

November végén újra, hatodszorra rendezik meg a Reklámzabálók Éjszakáját. A Kongresszusi Központban idén hatszáz reklámfilmet vetítenek le, köztük több eddig a hazai nyilvánosság számára ismeretlen filmet is.

Ismét a Konresszusi Központban rendezik meg a Reklámzabálók Éjszakáját, a november 25-i rendezvény sorrendben már a hatodik. 

„Jean Marie Boursicot, a rendezvénysorozat alapítójának 800 ezer tekercset tartalmazó filmtárából minden eddiginél több titkos reklám remeket hozott nyilvánosságra" - mondta a rendezvényről a szervező Borsos Sándor. Bemutatkozik Dél-Korea reklámkultúrája 30 igazi távol-keleti gyöngyszemmel. „Superstars of Ads” címmel a világ legnagyobb IKON-jainak reklámfilmes kirándulásaiba pillanthatunk be. Ezt az összeállítást a november 25-i Nagygyűlés után az ország filmszínházaiban több héten keresztül tekinthetik meg az érdeklődők.

A világ több mint 50 országának 170 városában 12 millióan ismerik már a Reklámzabálók Éjszakájának eseményeit - áll a szervezők közleményében. A rendezvényen (amelynek honlapját itt találják) az öt kontinensről származó hatszát film levetítésen kívül hangversenyekre, esztrádműsorra is sor kerül.

hvg.hu Itthon

Bömbölő reklámok, tehetetlen hatóságok

Hiába reklamálnak a tévénézők a hatóságoknál amiatt, hogy a televíziós reklámok a rendes műsoridőnél hangosabbnak hallatszanak: a médiahatóság és hírközlési hatóság, noha vizsgálatot már folytattak az ügyben, szabályozás híján is tehetetlen.

hvg.hu Média

Lebukós reklámok a magyar mozifilmekben

Míg hollywoodi filmekben minden laptop tetején szelíden világít az Apple kis almája, addig a hazai produkciókban a filmtámogatások ellentételezéseként még mindig gyakran bumfordi, „lebukós” reklámok jelennek meg a vásznon. Marketingeszköznek, vagy kultúratámogatásnak minősül, ha egy vállalat készpénz ellenében filmjelenetekben szerepelteti egy-egy termékét?

hvg.hu Tech

Huszonöt év legjobb számítógépreklámjai videókkal - I. rész

Ma már a számítástechnikához kapcsolódó eszközök, szoftverek és különböző termékek ugyanolyan gyakran tűnnek fel a reklámokban, akár a tusfürdők, vagy az autók. Visszatekintésünkben megnézzük, miként gondolkodtak a komputerekről az elmúlt negyed évszázad marketingesei.

Para-Kovács Imre: A főszerkesztő, aki nem tudott semmiről

Para-Kovács Imre: A főszerkesztő, aki nem tudott semmiről

A tálibok orosz közvetítéssel barátkoznának az Egyesült Államokkal

A tálibok orosz közvetítéssel barátkoznának az Egyesült Államokkal

Putyin az ukrajnai háború alatt is folyamatosan nyomul előre Afrikában

Putyin az ukrajnai háború alatt is folyamatosan nyomul előre Afrikában

Új barátja van Putyinnak – a romániai elnökválasztás első körének eredményét elemzi a nemzetközi sajtó

Új barátja van Putyinnak – a romániai elnökválasztás első körének eredményét elemzi a nemzetközi sajtó