szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerzője az újév beköszöntével sorra vette, miben fog változni az online piac 2010-ben.

2009 álmos év volt a hazai közösségi szájtok és az online média számára is. Nagy változások nem történtek, a hírszájtok szinte semmit nem csináltak az előző évben, ami olyan fejlődési irányt jelölt volna ki, ami elhozhatná az újabb felemelkedést. A szerző úgy véli, szinte egyáltalán nem integrálták a közösségi tartalmakat, technológiákat. A többséget teljes mértékben hidegen hagyta a mobil mint platform - olvasható a Webisztán blogon. Semmit nem tettek annak érdekében, hogy hírtartalmaikat kívánatosabb formában, fogyaszthatóbban tálalják; kitalálják a módozatait annak, hogy miként kellene integrálniuk saját tartalmaik közé a közösségi tartalmakat, hogyan tudnák értékesnek gondolt anyagaikat mélyebben beágyazni abba a térbe, ahol magyarok milliói pörögnek napi rendszerességgel - fejti ki véleményét a Webisztán blog szerzője.

Ha kíváncsi, milyen változásokra kell számítani a magyar online piac terén 2010-ben, kattintson!
Áder János húga fellebbez a döntés ellen, amely megszüntette Gy. Németh Erzsébet rágalmazási ügyét

Áder János húga fellebbez a döntés ellen, amely megszüntette Gy. Németh Erzsébet rágalmazási ügyét

Ezeket érdemes most beszerezni

Ezeket érdemes most beszerezni

GKI: 5 forintnyi exportbevételből 4 külföldi tulajdonoshoz kerül

GKI: 5 forintnyi exportbevételből 4 külföldi tulajdonoshoz kerül

Magyarországon a 700 kilométeres hatótávú új elektromos BMW

Magyarországon a 700 kilométeres hatótávú új elektromos BMW