szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerzője az újév beköszöntével sorra vette, miben fog változni az online piac 2010-ben.

2009 álmos év volt a hazai közösségi szájtok és az online média számára is. Nagy változások nem történtek, a hírszájtok szinte semmit nem csináltak az előző évben, ami olyan fejlődési irányt jelölt volna ki, ami elhozhatná az újabb felemelkedést. A szerző úgy véli, szinte egyáltalán nem integrálták a közösségi tartalmakat, technológiákat. A többséget teljes mértékben hidegen hagyta a mobil mint platform - olvasható a Webisztán blogon. Semmit nem tettek annak érdekében, hogy hírtartalmaikat kívánatosabb formában, fogyaszthatóbban tálalják; kitalálják a módozatait annak, hogy miként kellene integrálniuk saját tartalmaik közé a közösségi tartalmakat, hogyan tudnák értékesnek gondolt anyagaikat mélyebben beágyazni abba a térbe, ahol magyarok milliói pörögnek napi rendszerességgel - fejti ki véleményét a Webisztán blog szerzője.

Ha kíváncsi, milyen változásokra kell számítani a magyar online piac terén 2010-ben, kattintson!
Jégesővel és 33 fokos meleggel folytatódik a hét

Jégesővel és 33 fokos meleggel folytatódik a hét

Hogyan indítsak vállalkozást? – Kasszakulcs

Hogyan indítsak vállalkozást? – Kasszakulcs

Porig égett egy F1-motoros utcai hiperautó – videó

Porig égett egy F1-motoros utcai hiperautó – videó

Válogatós a gyerek, vagy csak egyéni az evési stílusa?

Válogatós a gyerek, vagy csak egyéni az evési stílusa?