szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerzője az újév beköszöntével sorra vette, miben fog változni az online piac 2010-ben.

2009 álmos év volt a hazai közösségi szájtok és az online média számára is. Nagy változások nem történtek, a hírszájtok szinte semmit nem csináltak az előző évben, ami olyan fejlődési irányt jelölt volna ki, ami elhozhatná az újabb felemelkedést. A szerző úgy véli, szinte egyáltalán nem integrálták a közösségi tartalmakat, technológiákat. A többséget teljes mértékben hidegen hagyta a mobil mint platform - olvasható a Webisztán blogon. Semmit nem tettek annak érdekében, hogy hírtartalmaikat kívánatosabb formában, fogyaszthatóbban tálalják; kitalálják a módozatait annak, hogy miként kellene integrálniuk saját tartalmaik közé a közösségi tartalmakat, hogyan tudnák értékesnek gondolt anyagaikat mélyebben beágyazni abba a térbe, ahol magyarok milliói pörögnek napi rendszerességgel - fejti ki véleményét a Webisztán blog szerzője.

Ha kíváncsi, milyen változásokra kell számítani a magyar online piac terén 2010-ben, kattintson!
Amerikai–német közös fejlesztés lesz az új Volkswagen Golf

Amerikai–német közös fejlesztés lesz az új Volkswagen Golf

Kijevbe utazott Olaf Scholz német kancellár

Kijevbe utazott Olaf Scholz német kancellár

Még mindig nincsenek tehenek Süli János fiának telepén, pedig uniós támogatás is járt a fejlesztéshez

Még mindig nincsenek tehenek Süli János fiának telepén, pedig uniós támogatás is járt a fejlesztéshez

„Az egész testemet öt dollárért árulta az Onlyfans, kevesebbért, mint egy gyorséttermi menü"

„Az egész testemet öt dollárért árulta az Onlyfans, kevesebbért, mint egy gyorséttermi menü"