szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Online marketing blog a választási kampányról és a reklámokról ír aktuális bejegyzésében.

Rossz nyelvek szerint a választási kampányban az a legjobb, hogy a vége majdnem két napos kampánycsend, amikor szigorúan tilos bármit is reklámozni. Aztán persze megy minden tovább. De ez a csönd, ez olyankor nagyon jó - írja az Online marketing blog szerzője. 

Vajon mi lenne, ha ennek mintájára bevezetnénk a reklámcsendet, azaz a reklámmentes napokat? Vajon ha látnánk a reklámok hiányát, jobban felkapnánk a fejünket ezt követően a reklámokra? - teszi fel a kérdést. 

A reklámcsend azonban igazából kivitelezhetetlen - vélekedik a szerző. Mint ahogy a kampánycsend is csak egyfajta idealizált találmány, hiszen valójában csak arról szól, hogy új vagy aktív reklám nem lehet. A passzív(abb) dolgok maradnak - írja Berényi Konrád, a blog szerzője.

Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

Nagyon átverhette Oroszország és Azerbajdzsán az EU-t: milyen gázt is veszünk keletről?

Nagyon átverhette Oroszország és Azerbajdzsán az EU-t: milyen gázt is veszünk keletről?

Már bejegyzésükkor is törvényt sértettek, törölték a több ezer milliárddal kitömött cégek mesés tőkeemelését

Már bejegyzésükkor is törvényt sértettek, törölték a több ezer milliárddal kitömött cégek mesés tőkeemelését

Magyar Péter közölte, hogy nem fogja kommentálni a hangfelvételeket, de elismerte, hogy százmilliót költöttek a júniusi tüntetésre

Magyar Péter közölte, hogy nem fogja kommentálni a hangfelvételeket, de elismerte, hogy százmilliót költöttek a júniusi tüntetésre

Tovább emelkednek az üzemanyagárak, a gázolaj 40 forinttal drágább, mint szeptemberben

Tovább emelkednek az üzemanyagárak, a gázolaj 40 forinttal drágább, mint szeptemberben