szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az előző évek gyakorlatához hasonlóan idén is beszámol a Rabbitblog a hazai online reklámköltésről.

Az eddigi töretlen növekedés megállt, várhatóan stagnáló online reklámköltésről fognak tanúskodni az adatok, ám mivel a teljes reklámpiac csökkent, így az online reklámozás relatív nyertes. A Rabbitblog szerzője szerint a tavalyi évben előkerült a mérhetőség, a kampányok teljesítménye, de leginkább a teljesítményorientált megoldások alkalmazása.

Az elemzésből az is kiderül, hogy a Vodafone letaszította a trónjáról a T-Mobile-t, amely az elmúlt két évben stabilan tartotta első helyezését. A blogger véleménye szerint - az adatok is ezt tükrözik - a 2009-es év nehezen indult, számos hirdető kivárt és büdzsét csökkentett vagy fagyasztott be. Emellett a dinamikus bővüléshez szokott médiatulajdonosokat is meglehetősen felkészületlenül érte a recesszió.

Ha kíváncsi a pontos számadatokra, valamint a mélyreható és teljeskörű elemzésre, akkor látogasson el a tavaly Goldenblog-kategóriagyőztes Rabbitblogra.

hvg.hu Vállalkozás

Online reklámok, avagy mikor kattintunk a hirdetésre?

A PPC (vagy CPC) hirdetések a hazai online reklámok legújabb generációjához tartoznak. A Pay Per Click (vagy Cost Per Click) kattintás alapú elszámolást jelent, azaz csak azok után a megjelenések után fizet a hirdető cég, amire rákattintanak az érdeklődők. Az, hogy végül kiből lesz ügyfél, már a vállalati webszájton és a cégen múlik. Mi mindenre figyeljen az a vállalkozás, amelyik rutin nélkül szeretne eredményeket elérni a kattintás alapú reklámok világában?

Vállalkozás

Tévhitek az online reklámokról

Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. De hogyan használja egy cég hatékonyan az internetes reklámokat? Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. De hogyan használja egy cég hatékonyan az internetes reklámokat?

Míg a paksi erőműre várunk, egy Paksnak beillő erőmű zümmög a házaink tetején, és épp csúcsra pörgeti a szikrázó idő

Míg a paksi erőműre várunk, egy Paksnak beillő erőmű zümmög a házaink tetején, és épp csúcsra pörgeti a szikrázó idő

Sorra fagynak le a Garmin okosórái – megszólalt a gyártó

Sorra fagynak le a Garmin okosórái – megszólalt a gyártó

Lejártak a szoftverek, kifogyott a nyomtatópapír a nemzeti könyvtárban, és még csak most jönnek a megszorítások

Lejártak a szoftverek, kifogyott a nyomtatópapír a nemzeti könyvtárban, és még csak most jönnek a megszorítások

Csökkent a magyar export, 250 milliárd forinttal romlott a külkereskedelmi mérleg

Csökkent a magyar export, 250 milliárd forinttal romlott a külkereskedelmi mérleg