szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.

A Facebook-kampánnyal kapcsolatban Esze Dórának, a cég web 2.0 specialistájának tette fel a blogger a kérdéseit. A válaszokból sok érdekesség megtudható, például, hogy a közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni, mert nem az. Szó esik arról a trendről is, hogy egyre többen helyezik az ügyfélszolgálatokat erre a platformra. A teljes interjút elolvashatja Hampuk Richárd blogján.
hvg.hu Napi merítés

Miért nem állnak ki a nyilvánosság elé a magyar lottónyertesek?

A brit Stacey Bywater 18 évesen megnyerte az ottani lottó fődíját. A fiatal ápolónő pedig boldogan állt a nyilvánosság elé és mesélte el terveit a nagy nyereménnyel. Magyarországon nem jellemző, hogy a nyertesek kiállnak a nyilvánosság elé. Hampuk Richárd az ezzel kapcsolatos kérdéseket tette fel a Szerencsejáték szóvivőjének.

hvg.hu Napi merítés

Gordon Brown kommunikációs baklövése

Egy héttel a brit parlamenti választások előtt súlyos hibát vétett Gordon Brown munkáspárti miniszterelnök. Mondhatni kommunikációs ballépések sorozatát vétette. Erről ír Hampuk Richárd politikai kommunikációval foglalkozó blogján.

200. góljával búcsúzott James Vardy a Leicester Citytől

200. góljával búcsúzott James Vardy a Leicester Citytől

Amire biztos nem gondolna, ha beszédet kell tartania: a színeknek fontos szerep jut

Amire biztos nem gondolna, ha beszédet kell tartania: a színeknek fontos szerep jut

Félmilliárdos állami támogatást kapott Kálomista Gábor fiának cége egy filmre

Félmilliárdos állami támogatást kapott Kálomista Gábor fiának cége egy filmre

Műemlék épület helyére kerül parkoló Tokajban

Műemlék épület helyére kerül parkoló Tokajban