szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.

A Facebook-kampánnyal kapcsolatban Esze Dórának, a cég web 2.0 specialistájának tette fel a blogger a kérdéseit. A válaszokból sok érdekesség megtudható, például, hogy a közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni, mert nem az. Szó esik arról a trendről is, hogy egyre többen helyezik az ügyfélszolgálatokat erre a platformra. A teljes interjút elolvashatja Hampuk Richárd blogján.
hvg.hu Napi merítés

Miért nem állnak ki a nyilvánosság elé a magyar lottónyertesek?

A brit Stacey Bywater 18 évesen megnyerte az ottani lottó fődíját. A fiatal ápolónő pedig boldogan állt a nyilvánosság elé és mesélte el terveit a nagy nyereménnyel. Magyarországon nem jellemző, hogy a nyertesek kiállnak a nyilvánosság elé. Hampuk Richárd az ezzel kapcsolatos kérdéseket tette fel a Szerencsejáték szóvivőjének.

hvg.hu Napi merítés

Gordon Brown kommunikációs baklövése

Egy héttel a brit parlamenti választások előtt súlyos hibát vétett Gordon Brown munkáspárti miniszterelnök. Mondhatni kommunikációs ballépések sorozatát vétette. Erről ír Hampuk Richárd politikai kommunikációval foglalkozó blogján.

Netanjahu bejelentette: már szerdától életbe léphet a tűzszünet Izrael és a Hezbollah közt

Netanjahu bejelentette: már szerdától életbe léphet a tűzszünet Izrael és a Hezbollah közt

A Kreml elismerte, hogy ATACMS rakétákkal támadnak az ukránok

A Kreml elismerte, hogy ATACMS rakétákkal támadnak az ukránok

Ennyivel emelkedik jövőre a dohánytermékek jövedéki adója

Ennyivel emelkedik jövőre a dohánytermékek jövedéki adója

Tiborcz cége egy noir hangulatú imázsfilmmel hozná meg a gazdag ázsiaiak kedvét a Gellért szállóhoz

Tiborcz cége egy noir hangulatú imázsfilmmel hozná meg a gazdag ázsiaiak kedvét a Gellért szállóhoz