szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.

A Facebook-kampánnyal kapcsolatban Esze Dórának, a cég web 2.0 specialistájának tette fel a blogger a kérdéseit. A válaszokból sok érdekesség megtudható, például, hogy a közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni, mert nem az. Szó esik arról a trendről is, hogy egyre többen helyezik az ügyfélszolgálatokat erre a platformra. A teljes interjút elolvashatja Hampuk Richárd blogján.
hvg.hu Napi merítés

Miért nem állnak ki a nyilvánosság elé a magyar lottónyertesek?

A brit Stacey Bywater 18 évesen megnyerte az ottani lottó fődíját. A fiatal ápolónő pedig boldogan állt a nyilvánosság elé és mesélte el terveit a nagy nyereménnyel. Magyarországon nem jellemző, hogy a nyertesek kiállnak a nyilvánosság elé. Hampuk Richárd az ezzel kapcsolatos kérdéseket tette fel a Szerencsejáték szóvivőjének.

hvg.hu Napi merítés

Gordon Brown kommunikációs baklövése

Egy héttel a brit parlamenti választások előtt súlyos hibát vétett Gordon Brown munkáspárti miniszterelnök. Mondhatni kommunikációs ballépések sorozatát vétette. Erről ír Hampuk Richárd politikai kommunikációval foglalkozó blogján.

Morgan Freeman: Gene Hackman tehetsége mindenki munkáját magasabb szintre emelte

Morgan Freeman: Gene Hackman tehetsége mindenki munkáját magasabb szintre emelte

Guardian: Orbán miatt köztes megoldásra kényszerül az EU Ukrajna ügyében

Guardian: Orbán miatt köztes megoldásra kényszerül az EU Ukrajna ügyében

Milyen illatosítót használ? Találtak egyet, ami olyan veszélyes lehet, mintha dízelfüstöt lélegezne be

Milyen illatosítót használ? Találtak egyet, ami olyan veszélyes lehet, mintha dízelfüstöt lélegezne be

Eljött a nagy pillanat a kis napelemeseknek: szombattól piaci áron veszi át tőlük az áramot egy hazai cég

Eljött a nagy pillanat a kis napelemeseknek: szombattól piaci áron veszi át tőlük az áramot egy hazai cég