A Facebook-kampánnyal kapcsolatban Esze Dórának, a cég web 2.0 specialistájának tette fel a blogger a kérdéseit. A válaszokból sok érdekesség megtudható, például, hogy a közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni, mert nem az. Szó esik arról a trendről is, hogy egyre többen helyezik az ügyfélszolgálatokat erre a platformra. A teljes interjút elolvashatja Hampuk Richárd blogján.
A közösségi médiát nem szabad ingyenes médiafelületként kezelni
Nem olyan régen, néhány héttel ezelőtt zárul a Toshiba Facebook-kampánya. A kampány eredményeivel kapcsolatosan kereste meg Hampuk Richárd a cég illetékesét.

A svéd modell újratöltve: börtönbe kerülhet az is, aki az OnlyFans oldalain ad pénzt szexuális tartalmakért
Nagy Márton testvéréhez köthető tőkealap finanszírozza a Hajógyári-sziget szórakoztató-központtá válását
Az ukránok szerint „nem felelnek meg a valóságnak” azok az állítások, hogy elutasították a nyomozást Sebestyén József ügyében
Ukrajnában mostantól kötelező lesz testkamerát használniuk a toborzóknak
Fleck Zoltán a HVG-nek: Pont az utcai erőszakot szeretném megelőzni – Fülke
Putyin elmondta, melyik országban találkozna Trumppal
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Csak addig ért el sok embert a Harcosok Órája, amíg fizetett hirdetésben tolták
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
Para-Kovács Imre: A Mészáros-féle magánszavanna rejtett, de messzire vezető olvasata
HVG Top 50: Gigantikus árbevétel-visszaesés az MVM-nél, a legnagyobb ugrás egy eddig ismeretlen cégé
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.