szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.

Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metrókapaszkodó mind-mind potenciális veszélyforrás, hiszen rengetegen fogdosták már össze előttünk Ezt mutatja meg egy fertőtlenítőzselé képsorozata, amelyben a nagyobb hatás kedvéért ultrapiszkos mancsokat használtak ennek demonstrálására. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megnézheti a képeket.
hvg.hu Napi merítés

Megérkezett a reklámok új generációja

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Nagy Márton nyomában – a Duma Aktuál útmutatója a sajtó számára, hogyan kell értelmezni a gazdasági adatokat

Nagy Márton nyomában – a Duma Aktuál útmutatója a sajtó számára, hogyan kell értelmezni a gazdasági adatokat

Elvitelre #100: Dózsa György, a kegyetlen lázadóvezér, akiről nem őrzött meg semmit a nép emlékezete

Elvitelre #100: Dózsa György, a kegyetlen lázadóvezér, akiről nem őrzött meg semmit a nép emlékezete

6 literes szívó V8-cal hódít ez a 32 éves Brabus Mercedes

6 literes szívó V8-cal hódít ez a 32 éves Brabus Mercedes

Magyar Péter: Ha a miniszterelnök minden családtagja százmilliárdossá válik, az államfőnek meg kell szólalnia

Magyar Péter: Ha a miniszterelnök minden családtagja százmilliárdossá válik, az államfőnek meg kell szólalnia