szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.

Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metrókapaszkodó mind-mind potenciális veszélyforrás, hiszen rengetegen fogdosták már össze előttünk Ezt mutatja meg egy fertőtlenítőzselé képsorozata, amelyben a nagyobb hatás kedvéért ultrapiszkos mancsokat használtak ennek demonstrálására. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megnézheti a képeket.
hvg.hu Napi merítés

Megérkezett a reklámok új generációja

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Elég egy sima számítógép, és 8 napra előre tűpontos időjárás-előrejelzés adható

Elég egy sima számítógép, és 8 napra előre tűpontos időjárás-előrejelzés adható

Trump Magyarországot is kicsinálja? – Virovácz Péter a Fülkében

Trump Magyarországot is kicsinálja? – Virovácz Péter a Fülkében

Egyetlen kerület maradt, ahol még havi 200 ezer forint alatt van az átlagos bérleti díj

Egyetlen kerület maradt, ahol még havi 200 ezer forint alatt van az átlagos bérleti díj

Hamvay Péter: A nacionalista és erőből diktált önzés rendszere jön

Hamvay Péter: A nacionalista és erőből diktált önzés rendszere jön