![Ötször vehette volna meg a Yahoo-t a BP az olajkatasztrófa árából](https://img.hvg.hu/Img/da658e97-86c0-40f3-acd3-b0a850f32c30/94e20e28-48c8-4bb4-81a3-b98a410c63fe.jpg)
Ötször vehette volna meg a Yahoo-t a BP az olajkatasztrófa árából
Olajkatasztrófa: a BP cementet pumpált a sérült olajkútba
Cementet pumpált a BP olajtársaság a Mexikói-öböl mélyén megsérült olajkútba, hogy végleg eltömítse azt - jelentette be a cég. A műveletet helyi idő szerint csütörtök délelőtt kezdték meg, s öt órán át tartott.
Melyik reklámot adták a legtöbbet tavaly?
Ön szerint melyik reklámot adták le a legtöbbször 2009-ben? Az Addict blog összegyűjtötte a toplistás kisfilmeket.
Szőke modell olajba mártva a Vogue-ban - "katasztrófa divatfotók"
Az olasz Vogue augusztusi számában a mexikói olajkatasztrófa témáját választották címlap-sztorinak. Steven Meisel közvéleményt megosztó felvételein az olajban haldokló madarak szenvedéseit egy szőke modell ábrázolja.
Megérkezett a reklámok új generációja
A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.