szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Televízió (MTV) nézettsége "drámaian megnőtt" a labdarúgó Európa-bajnokság ideje alatt, és a köztévé szerint már vannak tervek arra, hogy tartható fenn ez a növekedés.

Az MTV-nek már vannak tervei arra, hogyan tartsa fenn hosszabb távon a csatorna iránti közérdeklődést - nyilatkozta Rudi Zoltán tévéelnök. Az AGB Hungary adatai alapján a teljes népesség körében az este fél nyolc és fél tíz közötti főműsoridőben az MTV az Európa-bajnokság első napjaiban az előző heti 18,3-ról 26,7 százalékra növelte közönségarányát, "megelőzve a TV2-t, majdnem utolérve az RTL Klubot" - tette hozzá Rudi.



"Ez jó példa arra, ha van jó, nézhető produkció, érdemi történés a képernyőn, spontán átkapcsol a néző" - mondta Rudi Zoltán, megemlítve, hogy az eseménysorozat e hét végi zárulta után takarékosan, sok filmmel, játékkal, road show-val akarják megtartani a nézőket az athéni olimpia kezdetéig.



A szeptemberi folytatásról - a részleteket egyelőre titoknak minősítve - annyit mondott, "nem pusztán műsorokat szeretnénk gyártani, hanem ügyeket képviselni".



Példaként említette a brit állami televízió, a BBC egyik jelentős közönségérdeklődést kiváltó sorozatát, amelyben a közönség interaktív bevonásával választották ki azt az egy régi épületet, amelyet az akció során összegyűjtött pénzből felújítanak. (MTI)
Magyar Péter milliós követőtábort emlegetve emlékezett meg arról, hogy egy éve szállt ki a NER-ből

Magyar Péter milliós követőtábort emlegetve emlékezett meg arról, hogy egy éve szállt ki a NER-ből

Lavina zárt el a külvilágtól két szállodát Japánban

Lavina zárt el a külvilágtól két szállodát Japánban

A Franz Ferdinand lép fel a Művészetek Völgyében

A Franz Ferdinand lép fel a Művészetek Völgyében

4900 bébiteknőst engedtek szabadon Brazíliában – videó

4900 bébiteknőst engedtek szabadon Brazíliában – videó