szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Ellepték a világot a legifjabb brit királyi sarj képével díszített utazóbarát hirdetések. A kampány egy szebb, jobb, családbarátabb Angliát ígér az utazóknak.

A George Alexander Louis névre keresztelt eljövendő trónörökös érkezése nem csak a brit ajándéktárgy-biznisz GDP részlege alá szórt petárdákat, de a koronás népességrobbanást meglovagolva most a turizmus is megkísérel felmászni azon a bizonyos csecsemőháton.

thedrum.com

A kampányplakát jellegű szóróanyagok gyakorlatilag futótűzként terjednek az interneten és utazási irodákban, a generációkapcsolásos csalira pedig gyakorlatilag mindenki ráharap. A britek örülnek, mert nőtt az arisztokrácia egyetemes testsúlya, a világ másik fele pedig olvadozik, esetleg csengettyűket küldözget a koronás csöppségnek. Hogy a Royal Baby marketing lendít-e a szigetország látogatottságán egyelőre rejtély, ám a témát övező hatalmas médiafigyelemből kiindulva akár működhet is a trükk.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!