szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A hirdetési eszközök közül a legegyszerűbbet, magát a betűt veti be egy kulturális központ népszerűsítésére a düsseldorfi Heine Ház.

Az irodalom és a felolvasó estek népszerűsítésére - plakátok és a televízióban látható reklámfilmek helyett - óriás betűkockákból álló mondatokat helyeztek el a német nagyváros utcáin.

A tízezer euróba kerülő kampány szlogenje: "Végre olyan esték, amikor az ember nem hülyül tovább" - tudható meg egy magyar szakmai magazinból.

A nagy betűkockák előnye, hogy szokatlanok, felhívják a figyelmet az akcióra a közlekedők - azaz a lehető legnagyobb tömeg - körében,  és mindig változtatható a szövegük, elég csak átrakosgatni, azaz más mondatokká alakítani a szlogent.

hvg.hu Kult

"Hülyék vagyunk, de az élet szép, legalábbis tetszetős"

"A Dodó nagyon haverosan hangzik, nem érzek benne semmi eleganciát, fennköltséget, tehát pontosan megfelel a célnak" – beszél sajátos hangulatú képregénycsíkjainak szereplőiről a szerző, Marabu most megjelent könyve kapcsán.

hvg.hu Média

"Száz blogból 95 matt hülyeséget ír"

A Reuters globális hangjai, "hülyeségeket író blogok", félrebillent blogegyensúly - többek között e témák foglalkoztatták médiabloggerünket a héten.

Nem sokáig tartott az árcsökkenés a benzinkutakon

Nem sokáig tartott az árcsökkenés a benzinkutakon

Így lehet partnerünk a mesterséges intelligencia

Így lehet partnerünk a mesterséges intelligencia

Még azoknak az óvodáknak is gondot okozhat az új rendelettervezet, ahol nincsenek vegyes csoportok

Még azoknak az óvodáknak is gondot okozhat az új rendelettervezet, ahol nincsenek vegyes csoportok

Ütemezzék át az online vásárlásaikat – kéri a CIB a nagy leállás előtt

Ütemezzék át az online vásárlásaikat – kéri a CIB a nagy leállás előtt