szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Gerillavideókat dobott a nagyobb videomegosztó oldalakra az egyik napszemüveggyártó.

Az egyik felvételen egy fiú dobálgat napszemüvegeket társa fejére, a másfél perces videóban előrehaladva egyre képtelenebb szituációkban. A csúcs az, amikor egy még csak nem is lassító kocsiban ül a társ, és a dobófigura egy baseball-játékos mozdulatával passzintja a fejére a szemüveget. Akkora mutatvány ez, hogy le is kell lassítani, visszajátszani, és aki akarja, ekkor fel is fedezheti az igen diszkrét hirdetést - a kocsi hátsó, poros ablakára ujjal odaírt, legújabb Ray Ban-szlogent, a Never Hide-ot.

A vállalat természetesen nem hagyja kihűlni a sztorit. Mindössze négy napot kellett várni a második videóra, melyen egy napszemüveges testépítő lány látható, amint négy afrikai dobos között, izmait ugrándoztatva, kezeit előretartva dögönyöz egy Rubik-kockát. A videó végére a megoldás is megszületik: a kirakott kocka és a felirat: Never Hide.

URLguru

További hasznos weblapokat szeretne a témában? Esetleg Ön osztana meg másokkal érdekes linkeket? Kattintson az URLguru.hu oldalra!

A vállalat márciusban indított egyszerre 20 országban kampányt, melynek célja a "vagány és lázadó fiatalok" becserkészése a brand alá. A videókat megnézheti és a kampányról részletesebben olvashat az Urban Legends oldalon. Kattintson!

Olyan lángszóróval gyakorlatozik Kína, ami megolvasztja az emberi húst

Olyan lángszóróval gyakorlatozik Kína, ami megolvasztja az emberi húst

Ónoseső miatt lehetnek korcsolyapályák az utak

Ónoseső miatt lehetnek korcsolyapályák az utak

Az OpenAI állítja: az új MI-je már megüti egy átlagember szintjét

Az OpenAI állítja: az új MI-je már megüti egy átlagember szintjét

Sokat ad az egyes tudósoknak, de a tudománytól el is vesz valami nagyon fontosat az MI

Sokat ad az egyes tudósoknak, de a tudománytól el is vesz valami nagyon fontosat az MI