szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Gerillavideókat dobott a nagyobb videomegosztó oldalakra az egyik napszemüveggyártó.

Az egyik felvételen egy fiú dobálgat napszemüvegeket társa fejére, a másfél perces videóban előrehaladva egyre képtelenebb szituációkban. A csúcs az, amikor egy még csak nem is lassító kocsiban ül a társ, és a dobófigura egy baseball-játékos mozdulatával passzintja a fejére a szemüveget. Akkora mutatvány ez, hogy le is kell lassítani, visszajátszani, és aki akarja, ekkor fel is fedezheti az igen diszkrét hirdetést - a kocsi hátsó, poros ablakára ujjal odaírt, legújabb Ray Ban-szlogent, a Never Hide-ot.

A vállalat természetesen nem hagyja kihűlni a sztorit. Mindössze négy napot kellett várni a második videóra, melyen egy napszemüveges testépítő lány látható, amint négy afrikai dobos között, izmait ugrándoztatva, kezeit előretartva dögönyöz egy Rubik-kockát. A videó végére a megoldás is megszületik: a kirakott kocka és a felirat: Never Hide.

URLguru

További hasznos weblapokat szeretne a témában? Esetleg Ön osztana meg másokkal érdekes linkeket? Kattintson az URLguru.hu oldalra!

A vállalat márciusban indított egyszerre 20 országban kampányt, melynek célja a "vagány és lázadó fiatalok" becserkészése a brand alá. A videókat megnézheti és a kampányról részletesebben olvashat az Urban Legends oldalon. Kattintson!

Kigyulladt egy autószállító kamion, lezárták az M7-es Budapestre vezető oldalát

Kigyulladt egy autószállító kamion, lezárták az M7-es Budapestre vezető oldalát

Levelet kapott a kirúgásáról? Lehet, hogy ennél sokkal nagyobb a baj

Levelet kapott a kirúgásáról? Lehet, hogy ennél sokkal nagyobb a baj

Azahriah: Nyersebb a siker, mint korábban képzeltem, és sok a negatív velejárója

Azahriah: Nyersebb a siker, mint korábban képzeltem, és sok a negatív velejárója

Futni nem támadt kedvünk Herendi filmjétől, de az édesanyánkkal beszélgetni annál inkább

Futni nem támadt kedvünk Herendi filmjétől, de az édesanyánkkal beszélgetni annál inkább