A bikinis testépítőlány és a Rubik-kocka - támad a vírus!
Gerillavideókat dobott a nagyobb videomegosztó oldalakra az egyik napszemüveggyártó.
Az egyik felvételen egy fiú dobálgat napszemüvegeket társa fejére, a másfél perces videóban előrehaladva egyre képtelenebb szituációkban. A csúcs az, amikor egy még csak nem is lassító kocsiban ül a társ, és a dobófigura egy baseball-játékos mozdulatával passzintja a fejére a szemüveget. Akkora mutatvány ez, hogy le is kell lassítani, visszajátszani, és aki akarja, ekkor fel is fedezheti az igen diszkrét hirdetést - a kocsi hátsó, poros ablakára ujjal odaírt, legújabb Ray Ban-szlogent, a Never Hide-ot.
A vállalat természetesen nem hagyja kihűlni a sztorit. Mindössze négy napot kellett várni a második videóra, melyen egy napszemüveges testépítő lány látható, amint négy afrikai dobos között, izmait ugrándoztatva, kezeit előretartva dögönyöz egy Rubik-kockát. A videó végére a megoldás is megszületik: a kirakott kocka és a felirat: Never Hide.
URLguru |
A vállalat márciusban indított egyszerre 20 országban kampányt, melynek célja a "vagány és lázadó fiatalok" becserkészése a brand alá. A videókat megnézheti és a kampányról részletesebben olvashat az Urban Legends oldalon. Kattintson!