szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Portorozban e héten zajló nemzetközi reklámfesztivál is bizonyítja, hogy a legnagyobb játékfilmrendezőknek sem zsenánt elkészíteni egy-egy konzumfilmopust. Videoválogatás a legnagyobbak munkáiból.

Mint az a holnap megjelenő HVG Terméktanácsosok című cikkéből kiderül, az 1993-ban elhunyt Federico Fellini például többször belement, hogy hazai termékek hirdetéséhez adja a nevét. A cikkben szó esik a Twin Peaks című 1992-es kultuszfilmjével tömegek kedvencévé lett David Lynch reklámos életművéről, az animációs technikák, digitális trükkök mesés egyvelegét előállító Tim Burton karóraetűdjéről vagy a német Wim Wenders luxusautó-opuszáról. E felületen a cikkben említett rendezők reklámfilmjeiből nyújtunk egy kis válogatást.

Federico Fellini: Campari


Federico Fellini: Banca di Roma

Federico Fellini: Barilla

Roman Polanski: Greed

Wim Wenders: Audi

Tim Burton: Timex

Ridley Scott: Apple

Guy Ritchie: Nike
Lecserélte városi ruháit népviseletre, home office-ból dolgozik a BKK-nak a Budapestről Nógrád megyébe költözött házaspár

Lecserélte városi ruháit népviseletre, home office-ból dolgozik a BKK-nak a Budapestről Nógrád megyébe költözött házaspár

Hiába cáfolják a számok, Orbán hisz az akcióhőssé előléptetett Nagy Mártonban

Hiába cáfolják a számok, Orbán hisz az akcióhőssé előléptetett Nagy Mártonban

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

Orbán: Az oroszok Ukrajnát sem tudják legyőzni, így a NATO-t sem tudnák igazán megtámadni

Orbán: Az oroszok Ukrajnát sem tudják legyőzni, így a NATO-t sem tudnák igazán megtámadni