szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A mindent elborító szexiség közepette tényleg nem könnyű olyan fehérnemű hirdetési kampányt készíteni, amelyre az...

A mindent elborító szexiség közepette tényleg nem könnyű olyan fehérnemű hirdetési kampányt készíteni, amelyre az emberek felkapják a fejüket. Különösen igaz ez Franciaországra, ahol a Victoria's Secret-féle szinte már parodisztikus, csücsörítős-pucsítós ábrázolásra kisebb az igény. A lenti videó alapján azonban az Aubade kampányának kedvező volt a fogadtatása. Párizs belvárosában, egy aránylag ismert utcában 10 napon keresztül egy áttetsző függöny mögött modellek vetkőztek, táncoltak, egyfajta "szomszédlány" érzést keltve. A valódi cél persze az Aubade termékei iránti figyelem felkeltése, ami valószínűleg elég jól sikerült.

Hatékonyabb, jobb és nagyobb hulladékudvar-hálózat

Hatékonyabb, jobb és nagyobb hulladékudvar-hálózat

A nyugatos magyar politika kudarcai és esélyei

A nyugatos magyar politika kudarcai és esélyei

„Ha nem szeretsz olvasni, annak talán a legfőbb oka az, hogy még nem találtál rá a megfelelő könyvre”

„Ha nem szeretsz olvasni, annak talán a legfőbb oka az, hogy még nem találtál rá a megfelelő könyvre”

Félmilliárdot költött szűk fél év alatt a Tisza Párt, Magyar Péterék kiadásainak zömét a rendezvények és a fizetések viszik el

Félmilliárdot költött szűk fél év alatt a Tisza Párt, Magyar Péterék kiadásainak zömét a rendezvények és a fizetések viszik el