szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma reggel hozták nyilvánosságra a H&M reklámszpotját David Beckhammel. Ezennel újra átveszi a vezetést Pippa Middletontól fenéktémában.

Három és fél millió dollár. Ennyibe került a szpot, melynek forgatókönyve azért nem túl bonyolult, és a rajta látható termék sem kerül többe, mint 15 dollár. Mindez azonban David Beckham aranyat érő testén, mely a harminc másodperces filmecskében körbe forog. A fókusz érdekes módon nem a fehér alsónadrágon van, hanem leginkább a fociisten tetoválásain, csak néhány másodperc erejéig villan be a fenék, melyről külön könyv és műsor is készült már. Így bár 2011-ben Pippa Middleton feneke volt a fő téma a briteknél, és külön üzletágak nőttek rajta. most újra Beckhamén van a reflektorfény.

A klip a Superbowl félidejére készült, az alsónemű pedig állítólag Valentin-naptól kapható az áruházban.
Röpködnek a milliárdok: megtolta a Vodafone a 4iG harmadik negyedéves eredményét

Röpködnek a milliárdok: megtolta a Vodafone a 4iG harmadik negyedéves eredményét

A technológia adott, de a megszokásaink erősebbek

A technológia adott, de a megszokásaink erősebbek

Leállt a teljes vonalon az M2-es metró

Leállt a teljes vonalon az M2-es metró

"Szerencsére hamarosan vége van" – európai pártvezetők értékelték a magyar uniós elnökséget

"Szerencsére hamarosan vége van" – európai pártvezetők értékelték a magyar uniós elnökséget