szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma reggel hozták nyilvánosságra a H&M reklámszpotját David Beckhammel. Ezennel újra átveszi a vezetést Pippa Middletontól fenéktémában.

Három és fél millió dollár. Ennyibe került a szpot, melynek forgatókönyve azért nem túl bonyolult, és a rajta látható termék sem kerül többe, mint 15 dollár. Mindez azonban David Beckham aranyat érő testén, mely a harminc másodperces filmecskében körbe forog. A fókusz érdekes módon nem a fehér alsónadrágon van, hanem leginkább a fociisten tetoválásain, csak néhány másodperc erejéig villan be a fenék, melyről külön könyv és műsor is készült már. Így bár 2011-ben Pippa Middleton feneke volt a fő téma a briteknél, és külön üzletágak nőttek rajta. most újra Beckhamén van a reflektorfény.

A klip a Superbowl félidejére készült, az alsónemű pedig állítólag Valentin-naptól kapható az áruházban.
„Nem kellett volna annyi színdarabot csinálni a Viktorról!”

„Nem kellett volna annyi színdarabot csinálni a Viktorról!”

Kétmilliárdos osztaléknak örülhet Mészáros Lőrinc és gyerekei

Kétmilliárdos osztaléknak örülhet Mészáros Lőrinc és gyerekei

Jászalsószentgyörgyön fogtak el egy nőt, aki Németországban megölt egy magyar férfit

Jászalsószentgyörgyön fogtak el egy nőt, aki Németországban megölt egy magyar férfit

Hogyan indítsak vállalkozást? – Kasszakulcs

Hogyan indítsak vállalkozást? – Kasszakulcs