szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma reggel hozták nyilvánosságra a H&M reklámszpotját David Beckhammel. Ezennel újra átveszi a vezetést Pippa Middletontól fenéktémában.

Három és fél millió dollár. Ennyibe került a szpot, melynek forgatókönyve azért nem túl bonyolult, és a rajta látható termék sem kerül többe, mint 15 dollár. Mindez azonban David Beckham aranyat érő testén, mely a harminc másodperces filmecskében körbe forog. A fókusz érdekes módon nem a fehér alsónadrágon van, hanem leginkább a fociisten tetoválásain, csak néhány másodperc erejéig villan be a fenék, melyről külön könyv és műsor is készült már. Így bár 2011-ben Pippa Middleton feneke volt a fő téma a briteknél, és külön üzletágak nőttek rajta. most újra Beckhamén van a reflektorfény.

A klip a Superbowl félidejére készült, az alsónemű pedig állítólag Valentin-naptól kapható az áruházban.
Lejjebb adták a szaúdiak, úgy tűnik, a teljes F1 helyett most egy csapattal is beérnék

Lejjebb adták a szaúdiak, úgy tűnik, a teljes F1 helyett most egy csapattal is beérnék

Die Welt-vendégkommentár: Lendületben a Nyugat-barát populisták, de iparkodniuk kell

Die Welt-vendégkommentár: Lendületben a Nyugat-barát populisták, de iparkodniuk kell

Még az eszméletlenre vert fiatalt is rugdosták a biztonsági őrök a bulinegyedben

Még az eszméletlenre vert fiatalt is rugdosták a biztonsági őrök a bulinegyedben

Nyárra ígéri a kormány a gazdasági különmegállapodást Trump kormányával

Nyárra ígéri a kormány a gazdasági különmegállapodást Trump kormányával