szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
Gyenge autó- és akkugyárak, nagy aszály – így zuhant technikai recesszióba a magyar gazdaság

Gyenge autó- és akkugyárak, nagy aszály – így zuhant technikai recesszióba a magyar gazdaság

Visszahívták az Auchan darált mákját, ne abból süssön bejglit!

Visszahívták az Auchan darált mákját, ne abból süssön bejglit!

Felkerült a csárdás az UNESCO kulturális örökségeinek listájára

Felkerült a csárdás az UNESCO kulturális örökségeinek listájára

Csenevész facsemetéket ültettek a Nélküledet játszó zenélő út mellé, az ellenzők továbbra is zajvédő falat kérnek

Csenevész facsemetéket ültettek a Nélküledet játszó zenélő út mellé, az ellenzők továbbra is zajvédő falat kérnek