szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
Reagált Rácz András felajánlására a Magyar Nemzet publicistája, nem megy el vele Bucsába

Reagált Rácz András felajánlására a Magyar Nemzet publicistája, nem megy el vele Bucsába

Legóból már elkészült a Paks2 atomerőmű

Legóból már elkészült a Paks2 atomerőmű

A megölt Ján Kuciak és menyasszonya szülei is felszólaltak a szlovákiai újságírógyilkosság hetedik évfordulóján

A megölt Ján Kuciak és menyasszonya szülei is felszólaltak a szlovákiai újságírógyilkosság hetedik évfordulóján

Régebbi Windowst használ? Érkezett egy jó hír, igaz, csak a katasztrofális mellé

Régebbi Windowst használ? Érkezett egy jó hír, igaz, csak a katasztrofális mellé