szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

©

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
A szállítmányozásnak a világjárvány szinte meg sem kottyan, van nagyobb baja is

A szállítmányozásnak a világjárvány szinte meg sem kottyan, van nagyobb baja is

A Ryanair is beletrollkodott a brüsszeli botrányba

A Ryanair is beletrollkodott a brüsszeli botrányba

Havazás jöhet a Dunától keletre

Havazás jöhet a Dunától keletre