szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
Újabb kérdőjelek merültek fel a nemrég feltámasztott rémfarkasról

Újabb kérdőjelek merültek fel a nemrég feltámasztott rémfarkasról

Magyar gratulált Orbánnak a csütörtöki interjúhoz, majd vitára hívta

Magyar gratulált Orbánnak a csütörtöki interjúhoz, majd vitára hívta

Egész éjjel tüntettek Peresztegen, mert hozzájuk viszik a járvány miatt leölt rábapordányi marhákat

Egész éjjel tüntettek Peresztegen, mert hozzájuk viszik a járvány miatt leölt rábapordányi marhákat

Ikerkísérletben vizsgálták az étrend-kiegészítők hatékonyságát

Ikerkísérletben vizsgálták az étrend-kiegészítők hatékonyságát