szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
Drága, de pontos: ilyen, amikor robot segíti a térdprotézisműtéteket Magyarországon

Drága, de pontos: ilyen, amikor robot segíti a térdprotézisműtéteket Magyarországon

És akkor Elon Musk lett Donald Trump Simicskája

És akkor Elon Musk lett Donald Trump Simicskája

Így hajt a sok kocsmai dalolászás a válság felé egy virágzó gazdaságot

Így hajt a sok kocsmai dalolászás a válság felé egy virágzó gazdaságot

Putyin 2050-ig tervez a vizeken

Putyin 2050-ig tervez a vizeken