szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
Mint R2-D2, csak ebbe pakolni is lehet: 1 000 000 forintért árulnak egy Star Wars droidot

Mint R2-D2, csak ebbe pakolni is lehet: 1 000 000 forintért árulnak egy Star Wars droidot

Egységfront építésével próbálják megállítani Romániában a magyarellenes Orbán-követő  széljobbos elnökjelöltet

Egységfront építésével próbálják megállítani Romániában a magyarellenes Orbán-követő széljobbos elnökjelöltet

Leó pápa első vasárnapi miséjén: soha többé háborút!

Leó pápa első vasárnapi miséjén: soha többé háborút!

Gyorsabb 100–200-ra, mint 0–100-ra: újabb rekordot döntött a Koenigsegg Jesko

Gyorsabb 100–200-ra, mint 0–100-ra: újabb rekordot döntött a Koenigsegg Jesko