szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Sokféle figyelemfelkeltő, sokkoló reklámfilm keszült már az Aids betegség megelőzésére.

Sokféle figyelemfelkeltő, sokkoló reklámfilm keszült már az Aids betegség megelőzésére. A svéd Ester ügynökség viszont csavart egyet a koncepción: szexszokás felmérő applikációval rukkolt elő. Először 50 ezer QR kóddal ellátott óvszert osztottak szét. A kód beolvasásával letöltődött a program, aminek használatához már csak három dologra volt szükség: egy partnerre, egy ágyra és egy óvszerre.

A programot az aktus előtt kellett működésbe hozni az ágyunkra rakva. A program két dolgot figyelt: időtartamot és hangerő decibelt. Miután leállítottuk a programot egy rövid tesztet kitöltve nyilatkozhattunk többek közt arról, hogy milyen volt a gumióvszerrel való szeretkezés. Ezután az adatokat a rendszerre feltöltve kielemezték, és kategóriákra osztották.

Ezeket a kategórianeveket posztereken szórták szét városszerte.

Az eredmény meggyőző lett, ugyanis a tesztet kitöltők nagyrésze pozitívan nyilatkozott az óvszerben folytatott aktusról.

Forrás: socialtimes.hu

Exkluzív: titokban vezettük a forradalmat indító első debreceni BMW-t

Exkluzív: titokban vezettük a forradalmat indító első debreceni BMW-t

A lengyel parlament bizalmat szavazott Donald Tusk kormányának

A lengyel parlament bizalmat szavazott Donald Tusk kormányának

„Ez már a kormánypárti ismerőseimnek is sok” – videón a Polgári Ellenállás Kossuth téri zászlóbontása

„Ez már a kormánypárti ismerőseimnek is sok” – videón a Polgári Ellenállás Kossuth téri zászlóbontása

Újabb körrekord a Porschékat és Teslákat verő legdurvább Xiaomi villanyautótól

Újabb körrekord a Porschékat és Teslákat verő legdurvább Xiaomi villanyautótól