szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Sokféle figyelemfelkeltő, sokkoló reklámfilm keszült már az Aids betegség megelőzésére.

Sokféle figyelemfelkeltő, sokkoló reklámfilm keszült már az Aids betegség megelőzésére. A svéd Ester ügynökség viszont csavart egyet a koncepción: szexszokás felmérő applikációval rukkolt elő. Először 50 ezer QR kóddal ellátott óvszert osztottak szét. A kód beolvasásával letöltődött a program, aminek használatához már csak három dologra volt szükség: egy partnerre, egy ágyra és egy óvszerre.

A programot az aktus előtt kellett működésbe hozni az ágyunkra rakva. A program két dolgot figyelt: időtartamot és hangerő decibelt. Miután leállítottuk a programot egy rövid tesztet kitöltve nyilatkozhattunk többek közt arról, hogy milyen volt a gumióvszerrel való szeretkezés. Ezután az adatokat a rendszerre feltöltve kielemezték, és kategóriákra osztották.

Ezeket a kategórianeveket posztereken szórták szét városszerte.

Az eredmény meggyőző lett, ugyanis a tesztet kitöltők nagyrésze pozitívan nyilatkozott az óvszerben folytatott aktusról.

Forrás: socialtimes.hu

Teljesen megújul az egyik legfontosabb VW

Teljesen megújul az egyik legfontosabb VW

Lassan felszakad a köd, erős szelet kapunk helyette

Lassan felszakad a köd, erős szelet kapunk helyette

Tisza Kata: Nem fáj, ha tagadjuk az apavágyunkat

Tisza Kata: Nem fáj, ha tagadjuk az apavágyunkat

Szektort neveznének el a Haladás stadionjában Schäfer Andrásról, aki 15 millióval segítette a klubot

Szektort neveznének el a Haladás stadionjában Schäfer Andrásról, aki 15 millióval segítette a klubot