szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Kifejezetten jók azok a reklámok, amikor egy tehetséges művészen keresztűl próbálnak eladni valamit, hiszen a néző és...

Kifejezetten jók azok a reklámok, amikor egy tehetséges művészen keresztűl próbálnak eladni valamit, hiszen a néző és a cég is jól jár a végén. Ezt a vonalat követi a Faber Castell író- és rajzeszközöket gyártó cég is legutóbbi reklámjában.

A videóban látható Eric Yeo egyetlen vonallal rajzolja meg portréképét, amit a toll nyomásának erősségével és a vékonyabb-vastagabb vonalak váltakozásával manipulált.

Forrás: fubiz.net

Íme 7 alaptipp a tökéletes rizottó elkészítéséhez

Íme 7 alaptipp a tökéletes rizottó elkészítéséhez

Kossuth-díjnak örülne Fábry Sándor, de „ezektől” semmit nem vár

Kossuth-díjnak örülne Fábry Sándor, de „ezektől” semmit nem vár

A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat

A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat

Nagy Márton nyomában – a Duma Aktuál útmutatója a sajtó számára, hogyan kell értelmezni a gazdasági adatokat

Nagy Márton nyomában – a Duma Aktuál útmutatója a sajtó számára, hogyan kell értelmezni a gazdasági adatokat