Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Kifejezetten jók azok a reklámok, amikor egy tehetséges művészen keresztűl próbálnak eladni valamit, hiszen a néző és a cég is jól jár a végén. Ezt a vonalat követi a Faber Castell író- és rajzeszközöket gyártó cég is legutóbbi reklámjában.
A videóban látható Eric Yeo egyetlen vonallal rajzolja meg portréképét, amit a toll nyomásának erősségével és a vékonyabb-vastagabb vonalak váltakozásával manipulált.