szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Kifejezetten jók azok a reklámok, amikor egy tehetséges művészen keresztűl próbálnak eladni valamit, hiszen a néző és...

Kifejezetten jók azok a reklámok, amikor egy tehetséges művészen keresztűl próbálnak eladni valamit, hiszen a néző és a cég is jól jár a végén. Ezt a vonalat követi a Faber Castell író- és rajzeszközöket gyártó cég is legutóbbi reklámjában.

A videóban látható Eric Yeo egyetlen vonallal rajzolja meg portréképét, amit a toll nyomásának erősségével és a vékonyabb-vastagabb vonalak váltakozásával manipulált.

Forrás: fubiz.net

„Ült az ágyán, véres ingben, zokniban. Nem tagadott semmit” – mit követett el a legrégebben raboskodó magyar?

„Ült az ágyán, véres ingben, zokniban. Nem tagadott semmit” – mit követett el a legrégebben raboskodó magyar?

Marabu Féknyúz: Titkos ügyeink

Marabu Féknyúz: Titkos ügyeink

Szijjártó harmadszor is ugyanazt a miniszteri biztost nevezte ki a külképviseleti választás lebonyolítására

Szijjártó harmadszor is ugyanazt a miniszteri biztost nevezte ki a külképviseleti választás lebonyolítására

Az Alkotmánybíróság szerint belefér, hogy Hernádi Zsoltot kutyasétáltatás közben mutatták egy fotón

Az Alkotmánybíróság szerint belefér, hogy Hernádi Zsoltot kutyasétáltatás közben mutatták egy fotón