
Felmarkolnánk a bringákat, ha leállna a BKV?
Egyelőre semmi sincs megoldva a Budapesti Közlekedési Vállalat háza táján, ráadásul mai értesülések szerint Tarlós...
Egyelőre semmi sincs megoldva a Budapesti Közlekedési Vállalat háza táján, ráadásul mai értesülések szerint Tarlós István főpolgármester meg van győződve afelől, hogy a gyors megoldásnak legalább annyira vannak politikai, mint pénzügyi akadályai. Így vagy úgy, az a tény, hogy 73 milliárd forint hiányzik a BKV költségvetéséből, könnyen odáig vezethet, hogy február magasságában bekövetkezik a csőd, és leállnak a buszok, metrók, villamosok.

Na de mit jelenthet mindez a fővárosi lakosság számára, aminek muszáj lesz eljutnia A-ból B-be, bármi történjék is? Az Index mai írásában megpróbált erre válaszokat találni, meg is szavaztatta hozzá az olvasókat, akik délig a következő arányban tették meg tétjeiket:

Hogy mindez a Critical Mass céljainak beteljesülését jelenti, vagy csak azt, hogy az olvasók között több a bringás, nyilván nem fogjuk tudni megállapítani. Azt azonban nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy a kerékpározás mellett még mindig jóval több érv szól, mint ellene, így ha beüt a katasztrófa, jó tudni, miért érdemes pont egy combmeghajtású jármű nyergébe ülni.
De persze inkább ne üssön be, mert a BKV-ra szükségünk van.