Veszélyben a kétharmad?
Arról kevés szó esik, hogy valójában mi múlik Veszprémen.
Arról kevés szó esik, hogy valójában mi múlik Veszprémen.
Nem, nem lövettek ki szemeket 2006-ban.
Visszaesett a kormányzó Polgári Platform a lengyel önkormányzati választásokon A Jaroslaw Kaczynski vezette jobboldali ellenzéki párt, a Jog és Igazságosság (PiS) a harmicasok kivételével valamennyi korcsoportban több szavazatot kapott az exit pollok szerint. A legtöbb helyen második forduló dönt majd.
A testület földig hajol a törvényhozói akarat előtt.
Megengedheti-e magának egy szakszervezet, hogy fügefalevélként használja egy alapvetően munkavállaló-ellenes, érdekképviselet-ellenes kurzus?
Az első közép-európai, aki vezető tisztséget kap az Európai Unióban. Az angolja bár csiszolásra szorul, de Donald Tusk megválasztása az unió állam- és kormányfőivel felálló Európai Tanács élére több mint jelzésértékű az ukrán konfliktus idején. Egyik első beszédében ki is adta a jelszót: nincs helye naiv optimizmusnak.
Miért tagadja meg a kis egyházak állami elismerését a Nemzeti Együttműködés Rendszere? Az illetékes bizottság válasza: csak.
Bár nyugodtabb munkatempót ígért Kövér László házelnök az új házszabály elfogadásával, ehhez képest a nyári szünet előtti utolsó napon a kilenc elfogadott törvényből hármat kivételes eljárásban tárgyalt, háromnál pedig eltért a házszabálytól az Országgyűlés. Ez éppenséggel nem azt mutatja, hogy megszűnt volna a jogszabályok keresztülhajszolása gyorsított ütemben.
Osztolykán Ágnes nem lenne rossz jelölt. De csak egy maradhat.
Az RTL–kormány-háborúról.
A frakcióvezető módosíttatja a korábban általa is beterjesztett házszabályt. Miért is?
Vagyis Navracsics Tibor azzal magyarázza, hogy halaszthatatlan volt kiadni egy rendeletet, hogy csak halaszthatatlan esetben adhat ki rendeletet.
Az új tudományos, illetve annak látszó intézet közvetlenül a miniszterelnök irányítása alatt áll majd. Jó lesz.
Na vajon melyik háziállatkának osztják a szerencsejátékokat? Mert egészen nyíltan üzérkednek a befolyásukkal.
Az elnöknek el kell már döntenie, meddig akar pofozózsákként szolgálni.
Mindegy, hogy felcsúti komák vagy III/III-asok: ha az állam a szavát adta, akkor állja.
Júniusban hoztak egy 36 oldalas 72 paragrafusból álló törvényt, ehhez kell most egy 61 oldalas, 148 paragrafusos kiegészítés, az indoklás szerint a törvény „alkalmazhatósága érdekében”. Vajon miért nem hoztak a nyáron olyan törvényt, amely alkalmazható? És ha már nem, akkor miért három nappal az ülés előtt nyújtják be a módosítást?
Az alkotmánybíráknál eltörlik a 70 éves korhatárt. Visszamenőleges hatállyal. Indoklás megint nincs, noha kötelező lenne.
Pokol alkotmánybíró a hivatalos irányvonaltól nem kívánatos eltérést észlel, s nem rest szóvá tenni.
„A vitatott rendelkezések Alaptörvénybe ütközése akkor sem lenne megállapítható, ha az indítványozó álláspontját elfogadva az Alkotmánybíróság az Alaptörvény eredeti indítványban felsorolt cikkeibe… ütközőnek találná”. Ez a gyönyörű mondat a magyar alkotmánybíróságtól származik.