A Netflixnek bejött, most a YouTube is csinál egy műsort, amiben a néző döntheti el, mit csináljon a főszereplő

A jelek szerint a YouTube is ugyanabban látja a "televíziózás" jövőjét, amiben a Netflix is.

  • hvg.hu hvg.hu
A Netflixnek bejött, most a YouTube is csinál egy műsort, amiben a néző döntheti el, mit csináljon a főszereplő

Váratlant húzott 2018 végén a Netflix: olyan részt készített a Black Mirrorhoz, amiben a nézők dönthetik el, mit csináljon a főszereplő. A filmnek óriási sikere lett, igaz, volt egy nem várt hatása is: egy könyvkiadó beperelte őket, mert szerintük tőlük loptak. A jelek szerint viszont nemcsak a Netflix lát fantáziát a dologban, hanem a YouTube is.

A Bloomberg beszámolója szerint Ben Relles, a YouTube egyik korábbi részlegvezetője most egy új divízió élére került, ami az interaktív programokra és élő adásokra specializálódott.

A Netflixnek egyébként nem a Black Mirror volt az első interaktív sorozata, a gyerekeknek már készítettek egyet Minecraft: Story Mode címmel. És ne feledkezzünk meg Bear Grylls túlélőshowjáról, amely You vs. Wild címmel fut a streaming platformon.

Az újfajta műsorról azután derült fény a YouTube-nál, hogy az Apple nemrég bejelentette az TV+ nevű szolgáltatását. Néhány órával később arról lehetett hallani, hogy a YouTube törölte néhány nagy költésgvetésű műsortervét, így a lépés mögött minden bizonnyal egy átsrtuktúrálás húzódik meg. A fejlesztők néhány héten belül tartanak majd egy sajtóeseményt, ahol hivatalosan is bemutatják a terveiket.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Milyen hatása lehet az új, 3 százalékos kamatozású lakásvásárlási hitelnek?

Orbán Viktor bejelentése alapján 3 százalékos kamatozás mellett kaphatnak lakáscélú jelzáloghitelt azok, akik első ingatlanjukat vásárolnák meg. De mennyit nyerhetnek az érintettek az új kölcsön indulásával? Hogyan hathat az új támogatás a lakáspiacra? Milyen feltételei lehetnek? A Bankmonitor szakértői elemezték a bejelentést.