Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az An-74 gépet a futópálya szilárd burkolatán tette le a pilóta, egyelőre nem világos, hogy a futóművek miért nem nyíltak ki.
Többen is rögzítették, amint – egyelőre ismeretlen okokból – behúzott futóművekkel szállt le egy An-74T-100 típusú repülőgép szerdán a szomáliai Mogadishuban.
Az egyik, Twitteren terjedő videón jól látni, hogy a part mentén ereszkedő járat nem nyitja ki a futóműveket, de még akkor sem, amikor már nagyon közel van a felszínhez.
Mars Aviac company Antonio An-74T-100 EK-74008 landing in Mogadishu with landing gear up pic.twitter.com/KzxHCYdNsU
— Vasily Kuznetsov (@RuAviaPhotog) 2019. október 9.
A gépet végül sérülések nélkül sikerült letennie a pilótának, aki a futópálya szilárd burkolatán landolt a járattal. Az incidens során tűz sem keletkezett.
Shil Diyaaradeed Oo Ka Dhacay Garoonka Aadan Cadde Ee Muqdisho https://t.co/xNNqEaj1SO pic.twitter.com/OredyD5gVQ
— AQBAAR ONLINE (@AqbaarOnline) 2019. október 9.
Diyaarad Ka degi rabtay Garoonka Diyaaradaha ee Muqdisho ayaa si lama filaan ah ugu soo dhacday Garoonka.#Mogadishu#Somalia pic.twitter.com/cDovOw4QkV
— Yusuf Abdi Shire (@Hajishire) 2019. október 9.
Külföldi híradások szerint elképzelhető, hogy a futómű egy hiba miatt nem nyílt ki.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.