6 új ötlet a hosszú és egészséges élethez
Még mindig nem örök, de a most várhatónál hosszabb és egészségesebb életet ígérnek a longevity módszerei. A területen az utóbbi időben több érdekes és fontos tudományos eredmény is született.
A Huawei ernyője alá tartozó Honor rajongói mindaddig örülhetnek a márka sikerkommunikációjának, amíg nem kíváncsiak rá, hogy pontosan mi van a számok mögött.
Hatalmasat nőtt a mostanában MagicWatch 2 okosóráját promózó Honor a viselhető okoseszközök kategóriájában – közölte minap a Huaweiből "kivált", önálló márka. (Ez a kategória okosórákról, fitnesz karpántokról és egyre nagyobb mértékben az új generációs vezeték nélküli fülhallgatókról szól.) A tavalyi év első három negyedévében a cég "jövőbe mutató stratégiájának köszönhetően 1333 százalékkal nőtt a leszállított viselhető okoseszközök száma" az egy évvel korábbi időszakhoz képest.
A növekedés mértéke valóban elképesztő. Csakhogy önmagában nehezen értelmezhető. Ilyen esetekben, ha nem is rosszat jelent, de legalábbis gyanúra ad okot, ha nem szerepel a közleményben az értékesített darabok száma. Hogy érzékeltessük a problémát, íme két elképzelt, szélsőséges példa.
Vagy pedig:
A növekedés mindkét esetben 1333 százalékos, de jól érezhető, hogy a siker egész más dimenzióiról beszélhetünk.
A Honor által hivatkozott IDC-jelentés ingyenesen hozzáférhető, publikus részében csak az öt legnépszerűbb márka látható. Megkérdeztük tehát a mobilmárka hazai képviseletét, hogy a bejelentett 1333 százalékos éves növekedés mekkora bázisról történt. Válaszként azt kaptuk:
Az eredmények kapcsán a közlemény tartalmaz minden hivatalosan rendelkezésre bocsátott információt. Más számot, adatot sajnos nem erősíthetünk meg.
További érdekesség, hogy a piackutató cég jelentésében a "Company", azaz vállalat megnevezéssel illeti listája tagjait. A Honor pedig nem egy önálló vállalat, hanem a Huawei Technologies egyik márkája. Erre is rákérdeztünk, és kiderült, hogy valóban, a Huawei sorban lévő adat már magában foglalja a Honor márkajelzéssel ellátott eszközöket is.
A tavalyi év első három negyedévére vonatkozó IDC-számítások szerint végig az
ötösfogat szerepelt a népszerűségi lista élén. Ebből a Huaweire a hivatkozott időszak utolsó (a tavalyi év harmadik) negyedévében 7,1 milliónyi eladás jutott.
Mivel a Huawei a Honornál jóval többfajta kiegészítőt kínál, ráadásul egy nagyobb marketingköltséggel dolgozó és jóval erősebb brand, aligha tévedünk nagyot, ha feltételezzük, hogy a Huawei márkájú eszközök adták a mennyiség javát, a Honorra – durva becslésünk szerint – alsó hangon néhány százezer, legfeljebb 1 millió körüli darab juthatott.
Ha máskor is érteni szeretné, mi állhat a számok mögött, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
Még mindig nem örök, de a most várhatónál hosszabb és egészségesebb életet ígérnek a longevity módszerei. A területen az utóbbi időben több érdekes és fontos tudományos eredmény is született.
Sokszor kipróbált eszközökkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány
A legnagyobb orosz aranybányászati cég is Konsztantyin Sztrukové volt.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
A miniszterelnök lánya szerint gyerekei magánéletét állítják célkeresztbe.
A tervet Magyarországra szabták.
A hőmérő higanyszála 30 fok fölé kúszik.
A fiú fiatalabb testvéreivel játszott, akik magára hagyták, ekkor történt a baj.
Úgy tudni, az Aeroflot Minszkből Moszkvába tartó járatát lőtték meg.